مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۷:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک گفت: دیگر هیچ حادثه‌ای در تهران با وجود270 دوربین دیجیتال از دید سیستم ثبت وقایع دور نمی‌ماند.

به گزارش سما، سید جعفر تشکری‌هاشمی در سومین نشست ستاد مهر رمضان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: سیستم ثبت وقایع از 15 شهریور ماه به صورت هماهنگ در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران آغاز به کار کرده و خوشبختانه می‌توان گفت در اول مهرماه می‌توان از طریق دوربین‌های دیجیتال برو قایع شهر تهران تسلط داشت.

در این نشست جعفر ربیعی، مدیر عامل شرکت بهره برداری متروتهران نیز گفت: نرخ‌های مصوب بلیت‌های مترو از 20 شهریور ماه اعمال خواهد شد.

وی همچنین از احداث و ساماندهی چند پارکینگ در مجاورت ایستگاه‌های مترو خبر داد و تصریح کرد: طی هفته‌های اخیر در ایستگاه‌های ایران خودرو، چیتگر و گلشهر پارکینگ‌هایی احداث شده و به بهره برداری رسیده است و تا 2 هفته آینده نیز پارکینگ بزرگی برای رفاه مسافران در ایستگاه کرج احداث خواهد شد. 

در ادامه حسین بیژنی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: 600 دستگاه اتوبوس فرسوده در مهر ماه به صورت موقت وارد ناوگان اتوبوسرانی می‌شود.

وی تاکید کرد: این اتوبوس‌های فرسوده تاکنون غیرفعال بودند که با دستور معاون شهردار در حوزه ترافیک، بازسازی و به طور موقتی تا پایان مهرماه وارد ناوگان خواهند شد.

وی با اشاره به کمبود اتوبوس و نیاز شهروندان اظهار داشت: از ابتدای مهرماه 100 اتوبوس واحد گشت نیز به صورت کمکی فعال در خطوط آغاز به کار خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با اشاره به تمهیدات ترافیکی مهر ماه گفت: از 25شهریور جاری تمامی اتوبوس‌ها و نیز باجه‌های فروش بلیت اتوبوس نظافت می‌شوند.

کد خبر 30837

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز