مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۸۶ - ۱۳:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسیر غرب به شرق باند تندروی خیابان میرداماد که به دلیل عملیات چاه‌کنی و خاکبرداری متروی تهران از ساعت 23 شامگاه دوشنبه 16 مهر بسته شده بود، صبح روز هجدهم مهر ماه باز می‌شود.

به گفته مهندس محسن هاشمی، مدیر عامل شرکت قطار شهری تهران و حومه، برای ساخت ادامه مسیر متروی تهران از ایستگاه میرداماد به سمت تجریش، باید تونلی در زیر خیابان میرداماد حفر شود که در مسیر حفر این تول کارگران به یک توده خاک دستی برخوردند.

او که با استودیو صدای شهر رادیو تهران گفتگو می‌کرد، در توضیح خاک دستی گفت: «یعنی خاکی که در سال‌های گذشته در این نقطه خاکبرداری شده و بعد دوباره روی آن را با خاک پر کردند. این خاک به درد حفر تونل نمی‌خورد. در این موارد باید چاه‌هایی از بالا حفر شود و خاک دستی خارج شود.»

او افزود: «پس از آن باید مسیر مجدداً با مخلوطی از خاک سبک و بتون پر شود تا به این ترتیب، بدون بستن خیابان میرداماد بتوان تونلی زیر خیابان حفر کرد.»

از ساعت 23 شامگاه دوشنبه 16 مهرماه عملیات خارج کردن خاک‌های دستی آغاز شد و ظهر روز سه‌شنبه هم پایان یافت اما به گفته هاشمی "برای اینکه این بتونی که ریخته شده خودش را بگیرد" تا ساعت 6 صبح روز چهارشنبه 18 مهرماه مسیر غرب به شرق باند تندروی خیابان میرداماد بسته می‌ماند.

کد خبر 33597

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز