همشهری آنلاین: فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ و اماکن فرهنگی دینی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با دهه کرامت، ویژه‌برنامه‌هایی با مشارکت شهروندان برگزار می‌کنند که تجلیل از برترین دختران کتابخوان و برگزاری جشن‌های «دختران آسمانی» و «بانوی مهر» از آن جمله هستند.

  • تجليل از برترین دختران کتابخوان

همزمان با میلاد حضرت معصومه (س)، از برترین دختران کتابخوان شهرری توسط کتابخانه 13 آبان و با حمايت فرهنگسرای ولاء تجلیل می‌شود. در این مراسم از تمامی دخترانی که در حوزه مطالعاتی، نویسندگی، المپیاد، رتبه‌های برتر کنکور و امانت کتاب و عضو کتابخانه‌ای فعال هستند، تجليل مي‌شود.

  • جشن «دختران آسمانی» در خانه فرهنگ حر

خانه فرهنگ حر با حمايت فرهنگسراي رازی نيز همزمان با سالروز ميلاد حضرت معصومه (س)، جشن «دختران آسمانی» را برگزار مي‌كند. در اين مراسم كه ويژه دختران 4 تا 12 سال برگزار مي‌شود، بخش‌هاي متنوعي اعم از برگزاري مسابقه، اجراي نمايش شاد و موزيكال، مولودی‌خوانی و ... در نظر گرفته شده است.

  • همایش فرهنگی دختران به مناسبت دهه کرامت

همزمان با دهه کرامت و در گرامیداشت سالروز ولادت حضرت معصومه (س)، همایش فرهنگی «ریحانه بهشتی» در فرهنگسرای تهران برگزار می‌شود.

در این ویژه‌برنامه که با هدف آشنایی دختران با اسوه‌های دینی و آموزه‌های سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود، عصمت پناهیان استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس مسابل فرهنگی و دینی درباره سیره حضرت معصومه (س) و نقش الگوسازی در تربیت دینی دختران سخنرانی خواهد کرد.

  • جشن «بانوی مهر» در محله باغ آذری

ویژه‌برنامه جشن «بانوی مهر» به مناسبت ولادت باسعادت کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه (س) و روز دختر در محله باغ آذری برگزار می‌شود.

کد خبر 304109

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha