همشهری آنلاین: مدیرکل امور کودکان و مهدهای کودک سازمان بهزیستی کشور از برگزاری جشنواره فرهنگی و آموزشی اعیاد رضوی در ۱۷ هزار مهدکودک کشور خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، آرزو ذکایی‌فر مدیرکل امور کودکان و مهدهای کودک سازمان بهزیستی با اعلام اين خبر گفت: همخوانی‌ (سرود، تواشیح و ...)، تکخوانی (دکلمه، سرود و ...)، نمایش خلاق، نقاشی و کاردستی از رشته‌های این جشنواره فرهنگی و آموزشی است.

وی زیبایی‌های معنوی و فیزیکی حرم مطهر و فضائل اخلاقی امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ (ع) و علاقه و محبت امام رضا (ع) به کودکان را از موضوعات این جشنواره نام برد و تثبیت، تعمیق و درونی نمودن محبت به ايشان در خردسالان و ایجاد نشاط و مشارکت اجتماعی در بین گروه هدف مهدهای کودک را از اهداف این جشنواره دانست.

مدیرکل امور کودکان و مهدهای کودک سازمان بهزیستی، ایجاد حس وطن‌دوستی در میان نونهالان و ایجاد مشارکت بین مرتبطین با کودک از جمله والدین، مدیران و مربیان مهدهای کودک، شناساندن ارزش‌ها و شخصیت‌های تاثیرگذار دین اسلام در ایران و تقویت مشارکت‌های بین‌بخشی را از ديگر اهداف برگزاری این برنامه‌ها عنوان كرد.

کد خبر 304314

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha