برای تکریم مقام دختران به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روزدختر دورهمی ویژه دختران از سوی فرهنگسرای قرآن در بوستان ولایت برگزار می‌شود.

بهاره خسروی / محله

همشهری آنلاین- بهاره خسروی :یکی از موضوعات مهم اجتماعی امروز جایگاه و نقش دختر در عرصه خانواده و اجتماع است. روز دختر بهترین بهانه برای آشنایی دختران با جایگاه اجتماعی اشان و نقشی که به‌عنوان یک همسر و مادر در هدایت وتربیت جامعه در بزرگسالی دارند. به همین بهانه برای ایجاد روحیه شادمانی و نشاط و همچنین آشنایی دختران ایرانی با سبک زندگی ایرانی ‌ـ اسلامی همزمان با دهه کرامت و روز دختر برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی از سوی فرهنگسرای قرآن برای دختران پازل دهم شهر تهران تدارک دیده شده است.

مدیر روابط‌عمومی فرهنگسرای قرآن با بیان این مطلب به اجرای برنامه دورهمی بزرگ دختران در بوستان ولایت اشاره دارد و می‌گوید: «‌با مشارکت گروه جهادی شهید بلالی و کانون دختران ترنج برنامه شاد مفرح دورهمی با حضور ۲۰۰ دختر نوجوان در مجموعه شهربانو بوستان ولایت امروز چهارشنبه ازساعت ۱۳تا ۱۹ برگزار می‌شود. برنامه‌ای که دختران می‌توانند درکنار دوستان و همسالان خود یک روز شاد و لذت‌بخش را تجربه کنند.»

برگزاری اردوی های تفریحی همراه با مسابقات ورزشی و فرهنگی، سخنرانی و تقدیر از دختران نمونه کانون و مسجد صاحب الامر(عج)، تولید محصول ویژه شبکه‌های اجتماعی با عنوان «‌شمسه و آهو» که از سخنان گهربار امام رضا(ع) بهره‌گرفته شده، برگزاری نمایشگاه مجازی نقاشی و خوشنویسی از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است که «لیلا اکبری‌» به اجرای آن در دهه کرامت اشاره می‌کند.

همچنین دختران علاقه‌مند برای حضور در مراسم و بهره‌مندی از برنامه‌های متنوع آن می‌توانند با شماره تلفن ۵۵۷۷۵۱۴۱تماس بگیرند و ثبت‌نام کنند.همچنین برای بازدید محصولات مجازی صفحه اینستاگرام فرهنگسرای قرآن میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

کد خبر 680446

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha