شنبه ۳ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۶:۱۲
۰ نفر

گروه حوادث: پیگیری بلوتوث سیاه صحنه‌های شکنجه یک زن جوان، دادیار دادسرای جنایی تهران را به اعضای باند مخوفی رساند که با ربودن زنان و دختران جوان آنها را در باغ‌های حاشیه تهران مورد آزار قرار می‌دادند.

در نخستین روزهای مرداد ماه، فیلم بلوتوثی از صحنه  شکنجه و آزار یک زن جوان از طریق منابع اطلاعاتی در اختیار قاضی فخرالدین جعفرزاده – رییس دادسرای جنایی پایتخت – قرار گرفت.

در صحنه‌هایی از این فیلم چند ثانیه‌ای، جوانی مخوف، زن جوانی را برای تسلیم شدن در برابر خواسته‌اش به طرز فجیعی شکنجه می‌کرد.

با این سرنخ جزئی ، رییس دادسرای جنایی تهران با دستور ویژه‌ای قاضی سلیمانی -  دادیار دوم دادسرای جنایی تهران - را مسئول پیگیری این پرونده سیاه کرد و به این ترتیب عملیات تحقیقی پلیسی گسترده‌ای برای شناسایی  جوان بی‌رحم  و سایر افرادی که در این فیلم وجود داشتند تحت نظر مستقیم دادیار جنایی آغاز شد.

در نخستین مرحله از تحقیقات ، بازداشت فردی که این بلوتوث را پخش کرده بود در دستور کار پلیس قرار گرفت و به این ترتیب با شناسایی افرادی که زنجیره‌وار این بلوتوث را پخش کرده بودند سرانجام یکی از اعضای باند شناسایی و بازداشت شد.

در بازجویی از این مرد جوان مشخص شد که شکنجه شیطانی در باغ های اطراف ملارد فیلم‌برداری شده است، وی در ادامه بازجویی‌های تخصصی و فنی پلیسی راز باند سیاهی را فاش کرد که با ربودن زنان و دختران جوان آنها را به باغ‌های حاشیه تهران و یا کرج کشانده و در آنجا آنها را با شکنجه وادار به تسلیم می کردند.

سلیمانی دادیاردوم دادسرای جنایی که رسیدگی به این پرونده زیر نظرمستقیم وی ادامه دارد روز گذشته درباره این باند آزار و اذیت زنان و دختران جوان به همشهری گفت: بررسی‌های صورت گرفته بر روی فیلم بلوتوثی و بازجویی از اعضای باند نشان می‌دهد سردسته این باند مرد جوانی  است که در یک تعمیرگاه کار می‌کند، به این ترتیب وی  و سایر اعضای باند در عملیات پلیسی در محاصره قرار گرفته و بازداشت شده‌اند.

قاضی سلیمانی ادامه داد: این متهم که درابتدا سعی در پنهان نگهداشتن ابعاد گسترده جرایم سیاه خود داشت، تنها به شکنجه وتعرض به زنی که تصویر او در بلوتوث وجود داشت اعتراف کرد، ولی  از آنجایی که بازجویی های فنی و روانشناسانه از دیگر اعضای باند نشان می داد افراد دیگری نیز طعمه این باند شیطانی شده اند، بازجویی از این جوان وارد مرحله جدیدی شده است.

اعتراف به 9 آدم ربایی سیاه

دادیار سلیمانی به بازجویی از این جوان مخوف دست زد و وی که  چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در  این جلسه بازجویی اعتراف کرد که تا کنون 9 زن و دختر جوان را ربوده و پس از کشاندن به باغ های اطراف تهران آنها را مورد آزار قرار داده است.

قاضی سلیمانی روز گذشته درباره این باند افزود: تحقیقات پلیسی نشان می دهد اعضای باند با خودروهای مختلف و از جمله خودروهایی که به تعمیرگاه  سردسته باند آورده شده بود در پوشش مسافرکش ،زنان و دختران جوان را سوار خودرو کرده و پس ازطی مسیری  با تهدید،  طعمه خود را  به باغ های اطراف تهران می‌کشاند و به  طرز فجیعی تحت شکنجه قرار داده و با فیلم برداری  مانع شکایت وی می شدند.

بررسی‌ها بر روی این پرونده درحالی ادامه دارد که دیگر اعضای باند در ملارد کرج تحت بازجویی هستند.

کد خبر 29846

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز