همشهری آنلاین: نیروهای مقاومت مردمی تاکنون هرگونه تلاش عربستان برای تجاوز زمینی به داخل خاک یمن را ناکام گذاشتند به طوری که ریاض به نفوذ انصار الله در خاک خود اعتراف کرد.

 مقاومت مردمی یمن تجاوز زمینی عربستان را ناکام گذاشت

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه خبری ردفان پرس، نیروهای مقاومت مردمی یمن تاکنون شماری زیادی از نظامیان عربستانی را که قصد تجاوز به خاک یمن در شهرهای مرزی این کشور داشتند کشتند.

نیروهای مقاومت مردمی یمن روز گذشته با حمله به مواضع نظامی عربستان در مرز دو کشور ازجمله برج مراقبت در منطقه الشرفه ، الذود ،عمیش ،الحفیره ومثعن این مناطق را گلوله باران کردند.

نیروهای جنبش انصار الله طی روزهای اخیر اولین تجاوز زمینی عربستان به خاک یمن در منطقه مرزی حرض مقابل گذرگاه عربستانی طوال را دفع کردند.

هواپیماهای عربستان روز گذشته با بمباران مناطق مسکونی صنعا ،ساختمان وزارت دفاع ،بیمارستان العرضی واردوگاه نظامی در فج عطان ومناطق مسکونی استان های حجه ، مارب، تعز وعدن شماری زیاد زن وکودک را کشته یا زخمی کردند.

گزارش های رسیده حاکی است محاصره زمینی، دریایی وهوایی یمن بیش از 20 میلون یمنی را که نیاز شدید به برقراری آتش بس طولانی مدت دارند در معرض مرگ قرار داده است .

عربستان و 9 کشور عربی دیگر به جز عمان از ششم فروردین حملات هوایی و دریایی علیه گروه مقاومت مردمی یمن را آغاز کردند و تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها و مدارس و حتی منازل مردم این کشور را بمباران کرده اند که در اثر آن بیش از 9 هزار یمنی از جمله صدها زن و کودک کشته شده اند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان، جنایات عربستان در یمن نسخه دیگری از رویکرد و رفتار رژیم صهیونیستی در غزه است.

کد خبر 297758

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha