همشهری آنلاین: ارتش پاکستان با اعلام اینکه ادامه مناقشه یمن می‌تواند عواقب و آثار جدی برای امنیت منطقه داشته باشد، عملا با ادامه جنگ در این کشور و حملات هوایی علیه مردم بی‌گناه آن مخالفت و بر ضرورت تمرکز بر مبارزه با تروریسم در داخل پاکستان تاکید کرد.

ژنرال راحیل شریف

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال راحیل شریف فرمانده ارتش این کشور 21 فروردين، در جریان نشستی با فرماندهان و مقامات ارشد ارتش گفت: ادامه جنگ یمن عواقب خطرناکی برای صلح و ثبات منطقه به دنبال خواهد داشت.

وی تاکید کرد که ارتش پاکستان باید بر مبارزه با تروریسم در داخل کشور متمرکز باشد.

این اظهارات ژنرال راحیل شریف چند ساعت بعد از تصویب قطعنامه پارلمان پاکستان مبنی بر ضرورت اتخاذ موضع بیطرفی از جانب این کشور درقبال مساله یمن مطرح شد.

در جریان دیدار پنجشنبه 20 فروردين،  ژنرال راحیل شریف با  وزیر امور خارجه ایران در مقر فرماندهی ارتش پاکستان، دو طرف بر ضرورت حل مساله یمن از طریق صلح آمیز و راه‌های دیپلماتیک تاکید کردند.

پارلمان پاکستان 21 فروردين و در پنجمین روز بررسی مساله یمن برای اتخاذ تصمیم نهایی این کشور در قبال این بحران، با زدن دست رد به سینه عربستان، ضمن تصویب قطعنامه پایانی شامل 12 بند، اعلام کرد که جنگ یمن باید متوقف شود و پاکستان باید موضع بیطرف در قبال این بحران اتخاذ کند.

کد خبر 291844

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha