سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۷:۳۰
۰ نفر

گروه حوادث: سارق حرفه‌ای که در مدت 6 ماه پس از آزاد ی از زندان دست به 360 فقره سرقت از خودروهای مدل بالا زده بود دستگیر شد.

چند روز پیش مأموران  گشت پایگاه اول پلیس آگاهی تهران در خیابان‌های شمالی تهران به پسر جوانی که در اطراف یک ماکسیما پرسه می‌زد مظنون شدند.

در حالی که ماموران، جوان  مرموز را زیر نظر گرفته بودند، وی با شکستن شیشه خودرو قصد سرقت ضبط و وسایل داخل آن را داشت که به محاصره پلیس درآمد و دستگیر شد.

پس از انتقال سارق 25 ساله به اداره پلیس مشخص شد وی از دزدان  سابقه‌داری است که پیش از این نیز از سوی ماموران پایگاه اول دستگیر و راهی زندان شده بود.

او  که سعید نام دارد در بازجویی‌های پلیسی به 360 فقره سرقت از خودروهای مدل بالا در منطقه شمیران اعتراف کرد.

مرد جوان پس از انتقال به شعبه 8 بازپرسی در دادسرای ناحیه یک تهران به بازپرس علی‌رضا روستا‌طسوجی گفت: اواخر اسفند سال گذشته پس از آزادی از زندان از آنجا که بی‌کار بودم و هیچ پولی برای گذران زندگی‌ام نداشتم تصمیم گرفتم دوباره سرقت‌هایم را شروع  کنم.

به این ترتیب پس از سرقت لوازم داخل خودروهای مدل بالا، آنها را به مالخری که قبلا نیز با او همکاری می‌کردم می‌فروختم تا اینکه از سوی پلیس بازداشت شدم. پس از اظهارات سعید، ماموران خریدار اموال مسروقه را شناسایی و در بازرسی مغازه او مقداری ضبط و پنل مسروقه کشف کردند.

به این ترتیب متهمان با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس روستا روانه زندان شدند.

شاکیان بیایند

بازپرس شعبه 8 از مالباختگانی که تا کنون از بیمه خسارت نگرفته‌اند و پرونده شکایت آنها در کلانتری موجود است خواست برای شناسایی اموال به پایگاه یکم آگاهی یا دادسرای ناحیه یک تهران مراجعه کنند.

کد خبر 28449

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز