همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رزمایش دریایی ولایت ۹۳ در آینده نزدیک خبر داد.

غلامرضا بیغم

به گزارش ایسنا، امیر دریادار غلامرضا بیغم در سخنانی در آیین صبحگاه عمومی ستاد نیروی دریایی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش گفت: در آینده نزدیک رزمایش دریایی ولایت 93 در محدوده وسیعی از آبهای آزاد برگزار می شود.

وی افزود: کارکنان ولایتمدار نیروی دریایی ارتش با توجه به ماهیت و نوع مأموریت های ذاتی و محوله این نیرو باید همواره در تلاش و تکاپو باشند تا بتوانند به تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا جامعه عمل بپوشانند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه خاطر نشان کرد:نمایش اهم فعالیت ها و اقدامات به خصوص آمادگی این نیرو در قالب رزمایش نمود پیدا خواهد کرد که بحمدالله زمینه‌های برگزاری آن فراهم شده است.

امیر دریادار بیغم با اشاره به برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم در سراسر پایگاه‌ها و مناطق نیروی دریایی ارتش، اذعان داشت: این همان چیزی است که دشمنان اسلام و انقلاب از آن هراس دارند و در جنگ نرم موجب می شود تا تمام نقشه های شوم آنها نقش بر آب شود.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت گرامیداشت سالروز نیروی دریایی گفت: با توجه به در پیش رو داشتن هفتم آذر و برنامه های متعددی که به همین مناسبت پیش‌بینی شده است امیدواریم که تمامی عزیزان در سراسر پایگاه‌ها و مناطق نیروی دریایی ارتش در اجرایی شدن این برنامه ها اهتمام کرده تا بتوانیم گوشه ای از فداکاریها و ایثارگری‌های دریادلان در هشت سال دفاع مقدس را به منصه ظهور برسانیم.

کد خبر 277488

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha