شنبه ۶ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۳:۰۸
۰ نفر

گروه بورس: عرضه اولیه 5 درصد از سهام فولاد خوزستان با هدف کشف قیمت از 14 مرداد ماه آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی‌بورس، هماهنگی لازم برای عرضه اولیه فولاد خوزستان انجام شده است و انتظار می‌رود از یکشنبه 14 مرداد تا سقف 5 درصد از سهام این شرکت، معادل109 میلیون سهم، عرضه شود.

طبق اعلام مدیر پذیرش بورس اوراق بهادار تهران گزارش درج این شرکت به محض مشخص شدن نحوه تسویه بدهی 100 میلیارد تومانی ایمیدرو به شرکت فولاد خوزستان، منتشر خواهد شد.

از سوی دیگر اعلام شد:بانک سپه در اخذ سفارش خرید سهام شرکت فولاد خوزستان همکاری می‌کند. بر اساس اعلام کارگزاری بانک سپه، بانک سپه برای اخذ سفارش‌های خرید سهام فولاد خوزستان از طریق شعب آن بانک آماده است.

این موضوع به سازمان خصوصی سازی نیز اعلام شده، تا امکان تخصیص سهام بر اساس قیمت‌های کشف شده در بورس به کسانی که در سراسر کشور از طریق شعب بانک سفارش‌های خرید خود را داده اند، انجام شود.

آخر هفته گذشته نیز نشست معارفه شرکت فولاد خوزستان با حضور بیش از 250 کارگزار، سرمایه گذار و کارشناس بازار سرمایه در مجموعه فرهنگی تلاش تهران برگزار شد. در این نشست سه ساعته ایرج اکبریه مشاور وزیر صنایع و معاون مالی ایمیدرو و سید محمدرضا نجم السادات مدیرعامل جدید این شرکت توضیحات مبسوطی درباره وضعیت مالی و عملکرد فولاد خوزستان ارائه کردند.

در این نشست اکبریه در پاسخ به سوال کارشناسان در خصوص تسویه بدهی ایمیدرو به شرکت فولاد خوزستان اعلام کرد: بخشی از این بدهی از محل مطالبات سود سال 85 تسویه می‌شود و درباره باقیمانده آن به زودی ترتیب بازپرداخت، داده خواهد شد.

غلامرضا فروغی نیا مدیر امور سهام فولاد خوزستان نیز تصریح کرد: فولاد خوزستان همه شرایط و مقدمات لازم برای پذیرش در بورس و عرضه سهام را انجام داده و امیدواریم پس از هماهنگی ایمیدرو با بورس اوراق بهادار تهران،این امر به زودی محقق شود.

کد خبر 27614

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز