همشهری آنلاین: مادران شهدای گمنام از سایر مادران دلشکسته ترند زیرا آنها مادرانی هستند که با گذشت چندین سال از دفاع مقدس همچنان چشم به راه شهید خود هستند.

مادران شهدای

به گزارش فارس، «مادران چشم به راه» عنوان بزرگداشتی است که این بار به مادران شهدای مفقودالاثر اختصاص داده شده است.

این مراسم که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار خواهد شد مادران شهدا به ویژه مادرانی که اثری از فرزندانشان نیست را در روز دوشنبه ساعت 18الی 20 در فرهنگسراهای سراسر پایتخت گرد هم جمع کرده تا بدین سبب از مقام شامخ این بانوان صبر و ایثار تجلیل شود.

حجت الاسلام شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در این نشست خبری پیرامون این مراسم، گفت: تجلیل از مادران شهدای گمنام همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) با عنوان مادران چشم به راه برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که مادران شهدای گمنام از سایر مادران دلشکسته ترند افزود: این مادران، مادرانی هستند که با گذشت چندین سال از دفاع مقدس همچنان چشم به راه شهید خود هستند، از همین رو سازمان؛ تکریم مادران شهدای گمنام را با تاکید بر رویکرد هویت دینی و انقلابی در دستور کار خود قرار داده است.

مهدی محمدی مدیر کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری در همین رابطه افزود: این بزرگداشت برای نخستین بار در پایتخت برگزار می‌شود که امیدواریم سال آینده در سراسر کشور برگزار شود.

وی گفت: قرار است در این مراسم از مادرانی یاد کنیم که جایی را ندارند تا برای درد دل با فرزندان شهیدشان به آنجا بروند و هنوز که هنوز است بعد از گذشت سالها چشم به در دارند تا اثری از جگرگوشه هایشان پیدا شود.

محمدی اظهار داشت: در این بزرگداشت از مسئولین لشکری و کشوری، هنرمندان و ورزشکاران نیز دعوت شده تا برای دست بوسی این بانوان مکرمه حضور پیدا کنند.

آشتیانی دبیر این مراسم نیز گفت: از تعدادی نویسنده دعوت شده تا در حاشیه این بزرگداشت خاطرات مادران شهدای مفقود الاثر را نیز ثبت کرده و نیز نمایشگاه عکسی از آنان برپا خواهد شد.

وی گفت: این مراسم به طور همزمان در 35 نقطه شهر تهران برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از جزییات برگزاری گرامیداشت مادران شهدای گمنام می‌توانند با سامانه 1837 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تماس بگیرند.

کد خبر 261781

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha