همشهری آنلاین: مادر یک شهید حقوق ماهیانه خود را به طور دائم برای ساخت مدرسه اهدا کرد.

دانش‌آموز

محمد قاسمپور مدیر اداره آموزش و پرورش رشتخوار در گفت‌وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: مادر شهید علی نوروزی حقوق ماهیانه خود به مبلغ 200 هزار تومان را به طور دائمی به آموزشگاه شهید علی نوروزی واقع در روستای فاردق از توابع شهرستان رشتخوار اهداء کرد تا همچون فرزند برومندش حماسه‌ای دیگر بیافریند.

وی اظهار داشت: مادر این شهید با مراجعه به اداره آموزش و پرورش، دوست دارد هر درآمدی که به دستش می‌آید را برای ساخت مدرسه هزینه کند تا نامش زنده باشد.

مدیر اداره آموزش و پرورش رشتخوار افزود: این هدیه برای ادامه ساخت آموزشگاهی که امسال تفاهمنامه آن در آموزش و پرورش رشتخوار منعقد شده، استفاده می‌شود

قاسمپور با اشاره به اینکه زحمات، درد و رنج خانواده شهید در دفاع مقدس از همه بیشتر است، تصریح کرد: در محضر خانواده معظم شهدا بودن مایه فخر و مباهات برای مسئولان آموزش و پرورش است و همسران شهید فرهنگی علاوه بر نقش معلمی به عنوان مادر نیز تربیت نسل صالح و خوب را برای آینده جامعه بر عهده داشته و منشأ خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران هستند.

مدیر آموزش و پرورش رشتخوار بیان کرد: شهرستان رشتخوار 300 شهید، جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ازاین تعداد 18 شهید فرهنگی و پنج دانش آموز شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد خبر 262079

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha