یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده کمیته جست وجوی مفقودین از انتقال پیکرهای مطهر ۸۳شهید دوران دفاع مقدس در ۲۶ خردادماه به کشور خبر داد.

شهید

به گزارش روابط عمومی سپاه؛ سردار «سیدمحمد باقرزاده» با اشاره به اینکه جست وجو برای پیدا کردن شهدای هشت سال دفاع مقدس ادامه دارد، گفت: کمیته جست و جوی مفقودین با تمامی توان به دنبال تفحص و کشف پیکر شهدای جنگ تحمیلی در خاک عراق است.

وی ادامه داد: در آخرین عملیات کشف پیکر شهدا در یک ماه اخیر83 شهید در مناطق مجنون و فاو پیدا شدند و روز دوشنبه آینده، 26 خردادماه، به آغوش وطن بازخواهند گشت.

سردار باقرزاده در پاسخ به اینکه شهدا مربوط به کدام عملیات ها هستند، اظهار کرد: این 83 شهید مربوط به عملیات های والفجر 8، تک دشمن در فاو، عملیات خیبر، تک دشمن در جزیره مجنون در سال 67 هستند.

شناسائی 15 شهید در کردستان عراق

وی ازعملیات شناسائی و کشف شهدا در کردستان عراق خبر داد و گفت:در آخرین عملیات، پیکر مطهر 15 شهید در یک ماه اخیر پیدا شده است که زمان انتقال شهدا از خاک عراق به ایران در غرب کشور، متعاقباً اعلام می شود.

فرمانده کمیته جست وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: عملیات تفحص و شناسائی پیکر شهدا تا پیدا شدن آخرین شهید ادامه پیدا خواهد کرد و با توجه به رایزنی هائی که با مسئولان عراقی صورت گرفته است، این جست وجو با سرعت در مناطق مجنون، شرق دجله، فاو و کردستان عراق انجام می شود.

کد خبر 261909

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha