همشهری آنلاین: نماینده شورایاری منطقه ۱۳ شهرداری تهران با اشاره به مشکلات این منطقه خواستار تعیین تکلیف مسجد المهدی پس از ۳۰ سال و احداث دیوار صوتی در اتوبان باقری شد.

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، در جلسه علنی روز سه شنبه شورای شهر دبیر شورایاری منطقه 13 گزارشی در خصوص ظرفیتها، توانمندی ها و مشکلات این منطقه ارائه کرد.

وی با اشاره به زمین گودبرداری شده ای که 30 سال بلاتکلیف رها شده است، گفت: قرار بود در این منطقه مسجد المهدی ساخته شود که پس از گذشت سه دهه شهروندان هنوز منتظر ساخت این مسجد هستند.

هرج و مرج ترافیکی در چهار راه تهرانپارس، کمبود فضای سبز و آموزشی، درخواست انتقال پایانه شرق از دیگر مشکلات مطرح شده از سوی شورایاری های منطقه 13 بود.

نماینده شهروندان منطقه 13 در ادامه با بیان اینکه بیشتر این منطقه را پادگان های نظامی تشکیل داده اند درخواست کرد برای رفع گره ترافیکی در این منطقه دیوار پادگان تسلیحات کمی عقب نشینی کند.

وی درخواست کرد دیوار صوتی به طول هزار متر در اتوبان باقری نصب شود تا خانه‌های همجوار کمتر از آلودگی صوتی رنج ببرند.

علیرضا دبیر در ادامه این جلسه با بیان اینکه شهر، شهروند و مدیریت شهری سه ضلع تشکیل دهنده یک شهر هستند، گفت: شورایاری‌ها به نمایندگی از شهروندان فعالیت‌های شهری را پیش می‌برند و ما باید تلاش کنیم هر چه زودتر ستاد انتخابات شورایاری‌ها تشکیل شود.

احمد مسجدجامعی نیز با بیان اینکه مهمترین مشکل در احداث مساجد زمین است، گفت: حالا که زمینی وجود دارد و اعتباراتی نیز در زمینه مسجدسازی پیش بینی شده، کمیسیون فرهنگی ساخت این مسجد را پیگیری کند.

وی همچنین از کمیسیون عمران خواست در محل‌هایی که تلاقی دو منطقه است و بسیاری از مشکلات بلاتکلیف رها می‌شود پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

اسماعیل دوستی نیز خواستار هماهنگی بیشتر شورایاری ها و مدیران مناطق برای خدمت بیشتر به مردم شد.

کد خبر 239300
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز