چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۱:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: در صورتی که کارت سوخت 8 هزار و 400 دستگاه تاکسی تا روز جمعه تحویل داده نشود، روز شنبه 420 هزار مسافر بر روی زمین خواهد ماند.

حسین تیموری در گفت‌وگو با فارس، متوسط مسافران هر تاکسی را 50 نفر در طول روز عنوان کرد و گفت: 8 هزار و 400 ‌دستگاه از مجموع‌ 42 هزار تاکسی تحت پوشش سازمان تاکسیرانی هنوز کارت سوخت خود را با وجود قول‌های مکرر مسئولان در وزارت نفت و نیروی انتظامی، دریافت نکرده‌اند این در حالی است که بر اساس تصمیم دولت قرار است که بنزین از روز شنبه 19 خرداد، صرفاً با کارت سوخت توزیع شود.

وی افزود: قرار بود بر اساس مذاکرات انجام گرفته تا روز یک‌شنبه هفته جاری (13 خرداد) کارت سوخت تاکسی‌های مذکور در اختیار تاکسیرانان قرار گیرد در صورتی که هنوز هیچ یک از وعده‌های داده شده محقق نشده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: با توجه به این که هیچ راهکاری برای تاکسی‌های فاقد کارت اندیشیده نشده در صورت عدم تحویل کارت سوخت تا روز جمعه 8 هزار و 400 دستگاه تا زمان دریافت کارت از تردد باز خواهد ماند و روزانه 420 هزار مسافر نیز سرگردان می‌شوند.

کد خبر 23709

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز