همشهری آنلاین: امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در سخنانی در همایش روسا و معاونین عقیدتی سیاسی‌های طرح ثامن الائمه(ع) که در ستاد نیروی زمینی برگزار شد با اشاره به تلاش نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح جامع ثامن الائمه(ع) از روحانیون نیروی زمینی به عنوان یکی از بازوان توانمند اجرای این طرح یاد کرد.

پوردستان

به گزارش روابط عمومی ارتش؛ امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در سخنانی در همایش روسا و معاونین عقیدتی سیاسی‌های طرح ثامن الائمه(ع) که در ستاد نیروی زمینی برگزار شد با اشاره به تلاش نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح جامع ثامن الائمه(ع) از روحانیون نیروی زمینی به عنوان یکی از بازوان توانمند اجرای این طرح یاد کرد.

وی با اشاره به طرح جامعه نیروی زمینی ارتش به چرایی اجرای شدن این طرح اشاره کرده و گفت: ما با چهره تازه ای از تهدید ها روبرو هستیم. تهدیدهایی که از نظر نوع و شکل با گذشته فرق دارند. ما در فضایی هستیم که کارشناسان نظامی و استراتژیست ها از آن به عنوان فضای ناهمتراز نام می برند و در چنین فضایی ما دیگر شاهد جنگ های منطقه ای نیستیم. بلکه شاهد رویارویی دو کشور هستیم که یکی از فن آوری های بالا استفاده می کند و کشور مقابل فن آوری کمتری در اختیار دارد و به این شرایط فضای ناهمتراز می گویند.

امیر سرتیپ پوردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به این که که نیروی زمینی هم باید با در نظر گرفتن فضای جدید نقاط ضعف و قوت تهدیدها را بشناسد، گفت: در همین رابطه جنگ اول و دوم خلیج فارس، جنگ افغانستان و تجربیات هشت سال دفاع مقدس مرور شد و چندین هزار ساعت کار تحقیقاتی و پژوهشی بر روی آنها انجام شد و طرحی را تدوین کرده و به ستاد کل نیروهای مسلح ارسال و در نهایت شاکله اساسی طرح به نیروی زمینی ابلاغ شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه سخنان خود، توزیع مناسب نیروها و یکان های نیروی زمینی در تمامی مناطق کشور را یکی از محورهای اصلی طرح جدید ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی ارتش عنوان کرد.

امیر سرتیپ پوردستان در ادامه با تشکر از تمامی زحمات کارکنان خدوم نیروی زمینی ارتش در اجرایی کردن طرح عظیم ثامن الائمه(ع) خواستار کمک گرفتن از همه ظرفیت ها و استعدادها برای اجرایی کردن این طرح شد.

وی همچنین با اشاره به کمک های روحانیون شاغل در عقیدتی سیاسی های نیروی زمینی، از آنها به عنوان یکی از بازوان کمک کننده نیروی زمینی برای اجرای هرچه بیشتر طرح جامع یاد کرد.

امیر سرتیپ پوردستان گفت: روحانیون خط مقدم ایجاد تدین در ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند و این تدین دقیقا همان چیزی است که مقام معظم رهبری خواستار آن هستند.

امیر سرتیپ پوردستان در پایان عید غدیر خم و سالروز تشکیل عقیدتی سیاسی ارتش را به همه عقیدتی سیاسی های ارتش تبریک گفت.

کد خبر 235729
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز