همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات هسته ای را نصب العین قرار می دهیم، گفت: همانگونه که رهبری تاکید کرده اند ما نیز به تیم هسته ای اعتماد کامل داریم و برای آنها دعا می کنیم.

سید عبدالرحیم موسوی

امیر سید عبدالرحیم موسوی در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: کارشناسان هسته ای کشور که در مذاکرات با 1+5 شرکت می کنند، سربازان خط مقدم ما در عرصه جنگ دیپلماسی و سیاسی هستند که برای آنان دعا می کنیم.

موسوی خاطر نشان کرد: در این عرصه از مذاکرات، موضوع اتمام حجت مطرح است و این اتمام حجت برای طرف های مقابل، تاریخ و برخی افراد خوش باور است.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه این مذاکرات هسته ای حقانیت نظام را بیشتر در دنیا به اثبات می رساند، گفت: این مذاکره به حول و قوه الهی به سربلندی بیشتر ملت ایران منجر می شود.

موسوی اظهار داشت: البته برخی این مذاکرات هسته ای را با مذاکرات حل شدن اختلافات ایران و آمریکا اشتباه نگیرند، زیرا چنین موضوعی شدنی نیست.

وی درباره موضوع ولایتمداری نیز گفت: در سال های دفاع مقدس و عملیات هایی همچون آزاد سازی سوسنگرد شاهد ولایتمداری نیروها و رزمندگان بوده ایم و این رمز موفقیت ما بوده است.

جانشین فرمانده کل ارتش اضافه کرد: در سال های انقلاب و هم اکنون شاهد پیروزی مردم از ولایت هستیم و ملت ایران ولایتمداری خود را در عرصه ها و حماسه های گوناگون به اثبات رسانده اند.

کد خبر 239169
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز