همشهری آنلاین: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش روسا و معاونین عقیدتی سیاسی‌های طرح ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی ارتش در ستاد این نیرو، ضمن تاکید بر لزوم ارتقا توان رزمی و ارتقا برنامه‌های معنوی در ارتش گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های روحانیون در سطح ارتش باید بر مبنای کارهایی باشد که به افزایش معنویت کمک می‌کند.

آل هاشم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش؛ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش روسا و معاونین عقیدتی سیاسی های طرح ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی ارتش در ستاد این نیرو، ضمن تاکید بر لزوم ارتقا توان رزمی و ارتقا برنامه های معنوی در ارتش گفت: فعالیت ها و برنامه های روحانیون در سطح ارتش باید بر مبنای کارهایی باشد که به افزایش معنویت کمک می کند.

حجت الاسلام والمسلیمن آل هاشم در ادامه بر اهمیت ارتباط قشر روحانیون ارتش با مجموعه کارکنان ارتش تاکید کرده و گفت: روحانیون باید قلب ها و دلها را به دست آورند و در این موقعیت حساس با دل و جان تلاش کرده و سعی کنند معنویت را در روحیه کارکنان ارتش افزایش دهند.

وی در ادامه به عوامل تاثیرگذار در افزایش معنویت در سطح ارتش اشاره کرده و گفت: یکی از عوامل افزایش معنویت، عبادت است. باید فعالیت ها و برنامه های را در جهتی به پیش ببریم که روحیه بندگی و عبد بودن در کارکنان تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه با اشاره به لزوم مراعات تقوی در سطح ارتش گفت: این وظیفه روحانیت است که با تلاش خود روحیه پرهیزگاری و پاکدامنی را در کارکنان ارتش تقویت کند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ریزی های هدفمند در عقیدتی سیاسی های اشاره کرده و گفت: تمامی فعالیت ها و کارهایی که در سطح عقیدتی سیاسی ها انجام می شود باید دارای برنامه ریزی صحیح و دقیق باشد تا بتوانیم در مسائل فرهنگی و معنوی به اهداف خود دست یابیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی در پایان سخنان خود خطاب به روسا و معاونین عقیدتی سیاسی های نیروی زمینی ارتش گفت: دوره های بصیرت خانواده ها را جدی بگیرد چرا که از وظایف اصلی ما آگاهی بخشی های سیاسی است. البته ما وظیفه ورود به مسائل سیاسی را نداریم و ارتش در این خصوص همواره در مسیر صحیح حرکت کرده و توانسته از تمامی هجمه ها سالم بیرون بیاید.

کد خبر 235726
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز