همشهری آنلاین: جانشین معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: علاقه‌مندیم و احساس نیاز می‌کنیم که روش‌های نهادینه کردن اخلاق‌محوری و دین‌محوری در ارتش را بدانیم.

ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش تسنیم، امیر سرتیپ خرم‌طوسی جانشین معاون هماهنگ‌کننده ارتش در دومین همایش بررسی احکام شرعی در پزشکی با بیان اینکه اگر 4 میلیارد و 600 سال از عمر زمین بگذرد، انسان‌ها حدود 10 هزار سال است که میهمان زمین هستند، گفت: وحدت دین الهی از اول وجود داشته یعنی این توحید که ما به آن دین اسلام می‌گوییم، از ابتدا وجود داشته البته ممکن است مذاهب مختلف باشد اما تنها یک دین بوده و آن هم اسلام است.

وی با بیان اینکه دین ما جامعه‌ساز است، افزود: هر علمی که برای ساختن این جامعه دینی مورد نیاز است، واجب کفایی است.

امیر سرتیپ خرم‌طوسی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران علاقه‌مند است و احساس نیاز می‌کند که راه‌های نهادینه کردن اخلاق‌محوری و دین‌محوری در سیستم ارتش جمهوری اسلامی ایران را بداند و در این راه هم به کمک فقها نیاز زیادی دارد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی ارتش به لطف خدا با برگزاری این همایش کمک زیادی برای پاسخ دادن به سوال‌های شرعی در پزشکی داشته است.

همایش یکرزوه بررسی احکام شرعی در پزشکی با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شده که از میان 98 مقاله پذیرفته شده 45 مقاله در محور پژوهشی بوده و از میان شرکت‌کنندگان 92 نفر مرد و 13 نفر نیز خانم هستند.

کد خبر 237056
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز