مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۲
۰ نفر

گروه شهری: طراحی فاز چهارم بوستان نهج‌البلاغه آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال۹۴ فاز چهارم و پایانی این بوستان نیز به بهره‌برداری برسد.

بوستان نهج‌البلاغه یکی از زیباترین بوستان‌های تهران است که فاز نخست آن با مساحت 35هکتار در آذرماه سال 88 به بهره‌برداری رسید. فاز دوم نیز با وسعت 56هکتار حدفاصل بزرگراه‌های همت تا حکیم بهار امسال آماده استفاده شهروندان شد. طبق وعده مسئولان فاز سوم این بوستان نیز که در ضلع شمالی فاز اول قرار دارد تا پایان سال ساخته می‌شود. با تکمیل‌شدن 3فاز این مجموعه، مساحت بوستان نهج‌البلاغه به 120هکتار خواهد رسید.

اما طهمز احمدپور معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه2 درباره فاز چهارم این بوستان می‌گوید: بوستان نهج‌البلاغه در 4فاز طراحی شده بود که با پایان اجرای فازهای آن، مساحت این بوستان به 200هکتار می‌رسد. وی با اشاره به اینکه بوستان نهج‌البلاغه از بلوار مرزداران آغاز و به روستای فرحزاد ختم می‌شود، افزود: هم‌اکنون این بوستان تا بزرگراه حکیم گسترده شده که با تکمیل فاز سوم، شهریور سال آینده به بزرگراه نیایش خواهد رسید. احمدپور با تأکید بر اینکه فاز چهارم بوستان نهج‌البلاغه معارضان متعددی دارد، گفت: شهرداری منطقه2 حال رایزنی با معارضان است تا هر چه زودتر مراحل اجرایی این فاز نیز آغاز شود.

معاون شهردار منطقه2 با اشاره به مساحت فاز سوم که حدود 25هکتار است، اظهار کرد: تا پایان سال 16هکتار از فاز سوم تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد و مابقی پس از توافقات ظرف 6‌ماه تکمیل خواهد شد. به گفته وی، فاز سوم به‌طور کامل تا شهریور سال آینده تحویل شهروندان می‌شود.

کد خبر 235444
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز