چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
۶ نفر

پل تندرستی بزرگراه شیخ فضل‌الله‌نوری پلاک نقره‌ای معماری را از بین ۹۶ پروژه به خود اختصاص داد.

پل تندرستی

به گزارش همشهری آنلاین،  اواخر سال گذشته، شهردار منطقه ۲ افتتاح پل تندرستی را به‌عنوان عیدی به شهروندان و پایتخت تقدیم کرد. این پل بر روی بزرگراه شیخ فضل‌الله‌نوری، نرسیده به میدان صنعت ساخته شده و باغ‌راه فدک را به بوستان‌۱۳ هکتاری در محدوده بزرگراه شهید همت وصل می‌کند تا شهروندان بتوانند این مسیر را پیاده یا با دوچرخه بروند. حالا در پنجمین دوره از رویداد «میزان معماری» پل تندرستی شایسته دریافت پلاک نقره‌ای به‌عنوان اثر پایدار شده‌است.

«مهدی صالحی» شهردار منطقه ۲ دراین‌باره می‌گوید: «رویداد میزان معماری، با هدف شناسایی و تجلیل از کارفرمایان و سازندگان تأثیرگذار در حوزه معماری و شهرسازی معاصر ایران برگزار می‌شود. همچنین عامل افزایش تعامل کارفرمایان و طراحان معمار و شهرساز در گستره ملی است.»

 او با بیان اینکه در این رویداد ۹۶ پروژه شرکت داده شده‌، می‌افزاید: «با بررسی و ارزیابی بناها ساخته شده در کشور داوران، سازه‌ها را درجه‌بندی کر و پلاک میزان معماری بر روی آن نصب می‌کنند که در این میان پل تندرستی شایسته دریافت نشان نقره‌ای شده است.»

او ادامه می‌دهد: «داوران این رویداد را کارشناسان معماری و شهرسازی کشور تشکیل می‌دهند و در رویداد امسال هیچ اثری شایسته اهدای نشان طلا نبود. بنابراین پل تندرستی جزو برترین‌ها به شمار می‌رفت. این پل ۲۶۲‌متر طول و ۵‌متر عرض سازه‌ای فلزی دارد و علاوه بر جلوه بصری به‌زودی نورپردازی آن هم انجام می‌شود تا زیبایی‌اش در محدوده گسترش یابد.»

پل تندرستی، پلاک نقره‌ای گرفت
نشان نقره‌ای رویداد میزان معماری به پل تندرستی منطقه۲ اختصاص یافت
کد خبر 691871

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha