تردد خودروها در ۲ روز پایانی هفته در مسیر بزرگراه جلال آل احمد کند خواهدشد.

بزرگراه

به گزارش همشهری آنلاین، معاون فنی و عمران شهردار منطقه ۲ دراین‌باره گفت: «در روزهای پنج‌شنبه و جمعه‌ تردد خودروها در مسیر شرق به غرب بزرگراه جلال آل احمد به دلیل اجرای عملیات آسفالت پل آزمایش کند می‌شود، چون در برخی از ساعت‌ها بخشی از مسیر بسته است.»

«حمیدرضا رنجبر» افزود: «عملیات اصلاح روکش آسفالت، با هماهنگی پلیس راهور و شرکت یادمان سازه انجام شده و از ساعت ۲۳ روز پنجشنبه ۲۷ مرداد تا ۱۲ ظهر روز جمعه ۲۸ مرداد نیمی از مسیر مسدود می‌شود. همچنین از ساعت ۲۰ روز جمعه تا ۵ بامداد روز شنبه ۲۹ مرداد دوباره نیمی از مسیر بسته خواهدبود.»

او با بیان اینکه روز جمعه‌ تردد در این مسیر از ساعت ۱۲ تا ۲۰ آزاد است، ادامه داد: «با وجود تخریب آسفالت و ایجاد چاله، از ۳ سال پیش پل آزمایش آسفالت نشده است. چون این پل فلزی بوده و فقط به شیوه اپوکسی (مصالحی مانند رزین که به سطح فلز می‌چسبد) آسفالت می‌شود. از طرفی با توجه به‌ ترددهای بالا در بزرگراه جلال آل احمد و پل آزمایش امکان مسدود کردن مسیر نبود.»

معاون شهردار منطقه۲ به شهروندان پیشنهاد کرد با وجود باز بودن مسیر در بخشی از ساعت‌های روز، برای جلوگیری از ماندن در ترافیک و هدر رفت زمان، در این ایام‌ تردد خود را مدیریت کنند تا مشکلی برایشان ایجاد نشود.

کد خبر 698557

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 0
    اطلاع رسانی خوبی بود