شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
۹ نفر

موتورسواران برای‌ تردد در غرب تهران با نظر پلیس راهور صاحب مسیر اختصاصی شدند.

موتور

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ۲  دراین‌باره گفت: «محدوده میدان توحید در ناحیه ۶ منطقه یکی از معابر پرتردد منطقه به شمار می‌آید و اوج ازدحام‌ها در مسیر شمال به جنوب خیابان توحید است. اما مشکل عمده‌اش تداخل حرکتی موتورسواران و خودروهاست. به همین دلیل شاهد تصادف‌های زیادی به‌ویژه برای موتورسیکلت‌ها بودیم.»

«مهدی صالحی» افزود: «با توجه به تصادف‌های زیاد موتورسواران و پس از بازدیدی با حضور مأموران پلیس راهور، پیشنهاد شد تا یک مسیر اختصاصی از ابتدای خیابان نصرت غربی تا خیابان آزادی برای موتورسواران به طول ۴۰۰‌متر ایجاد شود.»

او با بیان اینکه تاکنون در مسیر پیشنهادی برای موتورسواران، خودروها پارک می‌کردند و جزو محدوده‌های پارک حاشیه‌ای به شمار می‌آمد گفت: «با هماهنگی پلیس، مسیر پارک حاشیه‌ای خودروها حذف و اکنون عملیات نرده‌گذاری برای جداسازی مسیر تردد خودروها از موتورسواران شروع شده است.»

شهردار منطقه ۲ عرض مسیر اختصاصی را یک و نیم‌متر دانست و ادامه داد: «اکنون ۲ مسیر برای خودروها و یک مسیر برای موتورسواران اختصاص یافته است. البته در مسیر درپوش‌های فلزی و بتنی به همراه چند چراغ و... وجود داشت که برای‌ تردد موتورسیکلت‌سواران مناسب‌سازی شده است.»

صالحی با تأکید بر اینکه اجرای مسیر جداکننده خیابان توحید به شکل آزمایشی در این مسیر شروع شده است اظهار داشت: «در صورت کسب نتایج مثبت و تأیید پلیس راهور این طرح در سایر مسیرهای دیگر منطقه هم اجرا می‌شود تا تصادف‌های موتورسواران کاهش یابد.»

کد خبر 704564

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • پروانه IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    4 0
    چه كار خوبي، به اميد كاهش تصادفات موتورسواران