دومین پل تندرستی منطقه ۲ بر فراز بزرگراه شهید همت ساخته می شود.

پل تندرستی

همشهری آنلاین- مریم باقرپور:شهردار منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: «پس از ساخت طولانی‌ترین پل تندرستی بر فراز بزرگراه شیخ فضل الله نوری، زمینه دسترسی شهروندان با دوچرخه یا پیاده از باغراه فدک به بوستان ۱۳ هکتاری در غرب بزرگراه فراهم شد. این موضوع استقبال شهروندان را به دنبال داشت. در همین راستا و برای اتصال بوستان ۱۳ هکتاری به پردیسان پیش بینی شده دومین پل تندرستی بر فراز بزرگراه شهید همت ساخته شود.»

مهدی صالحی با اشاره به اینکه عملیات ساخت این پل شروع شده است افزود: «طول این پل به بیش از یک صد متر می‌رسد و با ساخت آن شهروندان می توانند از شمال بزرگراه شهید همت پیاده یا با دوچرخه به جنوب آن و در واقع پارک پردیسان برسند.»

او درباره نخستین پل تندرستی منطقه ۲ هم گفت: «این پل به طول ۲۶۲ متر  و عرض۵ متر بر روی بزرگراه شیخ فضل الله نوری ساخته شده و اکنون گرچه تمامی امکاناتش تکمیل نشده است اما شهروندان در حال استفاده از آن هستند و حتی استقبال از آن بسیار خوب بوده است. »

شهردار منطقه ۲ با تاکید بر اینکه با احداث پل دوم ۶۰ کیلومتر مسیر پیاده روی و تردد آسان برای شهروندان فراهم می شود افزود: «برنامه های مختلفی در محدوده این پل ها اجرایی می شود تا از آن شهروندان به عنوان فضای مناسب شهری استفاده کنند.»

کد خبر 667633

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha