همشهری آنلاین: معاون ستاد کل نیروهای مسلح از تشکیل ستادهای مردمی برگزاری مراسم ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد.

سیدمسعود جزایری

به گزارش فارس، سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام اینکه ستادهای مردمی برگزاری مراسم 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تشکیل می‌شود، افزود: در راستای ارتقاء قدرت دفاعی کشور و ارتقاء بصیرت عمومی در موضوع دشمن شناسی، از هم اکنون ستادهای مردمی برگزاری مراسم 13 آبان و روز مرگ بر آمریکا و صهیونیزم جهانی تشکیل می‌شود و این فریاد در سراسر شهرها و روستاهای ایران اسلامی طنین انداز خواهد شد.

وی افزود: جنایات حاکمان آمریکا و صهیونیزم بین الملل در برخورد با ملت بزرگ ایران، هرگز از خاطره‌ها و اذهان عمومی پاک نمی‌شود.

جزایری با بر شمردن فهرستی طولانی از اقدامات خصمانه آمریکا علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: اقدامات خصمانه و مقابله‌ای آمریکا با انقلاب اسلامی از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد که از آن جمله به تحریم‌ها، محاصره اقتصادی، بلوکه کردن دارایی های ایران، جاسوسی، فشارهای سیاسی و نفوذ نیروهای نظامی به کشور و کودتا می توان اشاره کرد و بعد از آنکه کودتای آمریکایی علیه انقلاب به فضل الهی و هوشیاری مردم ناکام ماند، جنگ نظامی را بر کشور ما تحمیل کرد که خود صدها نوع خسارت به کشور و جامعه ایران اسلامی وارد کرد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: آمریکا باید پیرامون راه اندازی بزرگترین سیستم جاسوسی در تهران بمنظور کسب اطلاعات و اقدامات تروریستی علیه کشورهای منطقه و فرامنطقه به مردم جهان توضیح دهد و از این عمل جنایتکارانه خود عذرخواهی و خسارات وارده را جبران کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر نبود دستگیری جاسوسان آمریکا در روز 13 آبان که در پوشش دیپلمات در سفارت آمریکا در تهران توطئه چینی می‌کردند، چه بسا امروز ده‌ها برابر به کشور ما و سایر کشورهای پیرامونی صدمه وارد کرده بودند.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور همچنین اظهار داشت: آمریکا برای تغییر افکار و رفتار ایرانیان نسبت به عملکرد غیر مسالمت آمیز، غیر دوستانه، دخالت‌گرانه و ستیزه جویانه خود، اقدامات بسیار گسترده فرهنگی، تبلیغی، رسانه ای و سایر شیوه های متداول در عرصه های جنگ نرم و عملیات روانی بکار می برد و تلاش می کند ذهن جامعه را از جنایات خود در حق ملت ایران دور سازد، لیکن هوشیاری مردم مانع از تلاش های هیأت حاکمه آمریکا و سیاست سازان رژیم های سلطه شده است.

جزایری با اشاره به روح استکبار ستیزی و حق طلبی ملت ایران و هوشمندی آنان در عرصه رصد رویکردها و رفتارهای جبهه معاندین نظام و سردمداران نظام سلطه و استکبار گفت: امسال روز جهانی مبارزه با استکبار و روز دانش آموز بار دیگر به عرصه فریاد حق طلبی عموم مردم ایران و سایر کشورهای جهان مبدل خواهد شد. 

کد خبر 233840
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز