همشهری آنلاین: رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تبیین پیامدهای حمله احتمالی آمریکا و هم پیمانان آن به سوریه تاکید کرد: هر اقدام نظامی علیه سوریه، صهیونیست‌ها را به کام آتش خواهد کشاند.

به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی پیرامون تحولات سوریه و تهدید آمریکا و جبهه متحد ضد سوری به دخالت نظامی در این کشور اظهار داشت: طی بیش از دو سال جنگ تحمیلی علیه دولت و مردم سوریه، نشان داده شد که ملت سوریه از روحیه و عزم مقاومت بالایی برخوردار است و محصول مقاومت آنها در هر جنگ دیگری پیروزی خواهد بود.

وی با اشاره به خطاهای راهبردی دولتمردان ایالات متحده مبنی بر یارگیری و لشکرکشی به منطقه و تحمیل جنگ و خونریزی به ملت‌های اسلامی و نیز دامن زدن به نابسامانی‌های جامعه آمریکا افزود: یکی از عوامل فقر و بی‌خانمانی کنونی مردم آفریقا، هزینه‌های گزافی است که دولتمردان بی‌خرد این کشور در اثر راه‌اندازی جنگ و خونریزی در سایر کشورها بر مردم این کشور تحمیل کرده‌اند.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: هرگونه عملیات جدید در منطقه خسارات زیادی دنبال داشته و جز خشنودی صهیونیست‌ها برای هیچکس عایدی نخواهد داشت و این خسارتی بزرگ بر جامعه بشریت بوده ودامنه آن تنها به جامعه مسلمانان محدود نخواهد شد.

عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان این که دولت آمریکا به جای قتل و خونریزی به فکر جامعه و مردم آمریکا باشد، خاطرنشان کرد: اندیشمندان و نخبگان آمریکایی و جامعه جهانی در حقیقت باید به دنبال یافتن راه چاره‌ای برای معضلات بزرگی که حاکمان آمریکایی بر جامعه جهانی تحمیل می‌کنند، باشند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: آمریکا، انگلیس و سایر هم پیمانان آنها در لشکرکشی به منطقه و سوریه زیان خواهند دید.

کد خبر 228970
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز