همشهری آنلاین: جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در راس هیئتی بلندپایه از منطقه سوم دریایی سپاه بازدید کرد.

غلامعلی رشید

به گزارش تسنیم، سرلشکر غلامعلی رشید جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در راس هیئتی متشکل از کارشناسان ارشد نظامی از منطقه سوم دریایی امام حسین(ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کرد.

در جریان این دیدار که معاونان ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه و سردار بختیاروند فرمانده منطقه سوم دریایی سپاه سرلشکر رشید را همراهی می‌کردند توانمندی‌های دفاعی و رزمی منطقه سوم دریایی سپاه در ابعاد مختلف مورد بازرسی و ارزیابی قرار گرفت.

از مهم‌ترین برنامه های سرلشکر رشید و هیئت همراه در بازدید از منطقه سوم دریایی سپاه می‌توان به بررسی توان و آمادگی‌های رزمی، ارزیابی آموزشی و ترکیب نیروهای شناوری، موشکی، تکاوری، ارزیابی آمادگی‌های فنی و پشتیبانی همچنین بازدید از بخش‌های تعمیرات و فناوری نیروی دریایی سپاه در منطقه شمال خلیج فارس اشاره کرد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با حضور در واحدهای شناوری، گزارش جامعی از فرمانده نیروی دریایی سپاه دریافت و از نزدیک بخشی از اقدامات و هماهنگی های عملیاتی، تمرین های وحدت فرماندهی و ترکیب سرعت، قدرت و اثربخشی شناورهای تندرو و موشک انداز را نظارت کرد.

کد خبر 233965
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز