همشهری‌آنلاین: صراحت‌نامه هاشمی رفسنجانی در کیوسک‌های مطبوعاتی شهرستان‌های سراسر کشور توزیع شد.

صراحت نامه

به گزارش فارس، به دلیل درخواست‌های مکرر از استان‌های مختلف کشور جهت توزیع کتاب صراحت‌نامه در آن مناطق، این کتاب از طریق عرضه در کیوسک‌های مطبوعاتی استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، خراسان‌رضوی، خوزستان، زنجان، قزوین، قم، گلستان، مازندران، هرمزگان، کرمانشاه، اردبیل، فارس، مرکزی، گیلان و همدان در دسترس عموم قرار گرفت.

علاقمندان به این کتاب می‌توانند با مراجعه به کیوسک‌های مطبوعاتی شهر خود نسبت به تهیه این کتاب اقدام نمایند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این کتاب به اهداف مشترک جریان انحرافی و حامیان آنها در القاء تقابل بین ایشان و آیت الله خامنه‌ای به بهانه نامه 88 یاد می‌کند و می‌گوید: آنها از عمق رابطه 60 ساله من و رهبری آگاه نیستند و این موضوع را در آینده به خوبی خواهند فهمید.

آیت‌الله هاشمی در بخش‌هایی از این کتاب به موضوع نامه 88 به رهبر معظم انقلاب اشاره می‌کند و از دلایل نگارش آن نامه تاریخی و واکنش آیت الله خامنه‌ای در دیدار با خود ایشان نسبت به محتوای نامه می‌گوید.

این کتاب حاوی ناگفته‌هایی از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به حوادث سال 88 است که برای اولین بار در مصاحبه سال 89 با ماهنامه مدیریت ارتباطات به آنها اشاره کرده است.

انتشار گفت‌وگوهای اختصاصی ماهنامه مدیریت ارتباطات با شخصت‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در قالب کتاب یکی از برنامه‌های انتشارات سیمای شرق است که با همکاری ماهنامه انجام می‌شود.

کتاب‌های این ناشر علاوه بر کتابفروشی‌ها و کیوسک‌های مطبوعاتی از طریق سایت www.prshop.ir به روش پرداخت الکترونیکی و از طریق سفارش تلفنی فقط در شهر تهران با شماره های 88807453 و 88898326 (ساعات اداری) به علاقمندان عرضه می‌شود.

کد خبر 223965
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز