همشهری آنلاین: مدیرکل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از انتقال شهدای حادثه انتحاری عراق به استان کرمانشاه خبر داد.

عادل شفیعی در این باره گفت: در پی حادثه انتحاری عراق 57 تن از زائرین ایرانی آسیب دیدند که در این بین 43 تن مجروح و 14 تن شهید شدند.

وی افزود: از شب جمعه 22 تن از این آسیب دیدگان به مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان اعم از بیمارستان‌های طالقانی و امام رضا (ع) کرمانشاه و بیمارستان امام (ره) اسلام آباد غرب منتقل شدند.

شفیعی ادامه داد: 7 تن از این مجروحان توسط مرکز اورژانس منتقل و بقیه یعنی حدود 15 نفر دیگر توسط جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه منتقل شدند.

وی همچنین از تحت درمان قرار گرفتن 21 مجروح دیگر در مراکز درمانی قصرشیرین خبر داد.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تعداد شهدای این عملیات انتحاری را 14 نفر اعلام کرد و گفت: هنوز اسامی این افراد مشخص نشده است.

شفیعی از آمادگی لازم برای انتقال پیکر شهدا به استان کرمانشاه خبر داد و گفت: به محض اینکه مقامات عراقی اعلام کنند نسبت به انتقال شهدا اقدام خواهیم کرد.

مجروحین این حادثه انتحاری زواری از استان های کرمانشاه و همدان هستند که صبح جمعه با دو دستگاه اتوبوس از مرز خسروی عازم عتبات عالیات شدند و ساعت ۱۳ جمعه هدف حمله انتحاری یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در منطقه "شهربان" نزدیک شهرک "المقدادیه" در ۹۰ کیلومتری شمال بغداد قرار گرفته و این حادثه 57 شهید و مجروح را به دنبال داشت.

کد خبر 217754
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز