همشهری آنلاین: تصادف شدید در اتوبان شهید بابایی همراه با 5 مجروح، انفجار گاز در خانه‌ای مسکونی در مسعودیه تهران و واژگونی خودروی پراید در سبلان به عنوان مهترین حوادث 6 آبان ماه 91 تهران ثبت شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش‌نشانی تهران مبنی بر انفجار گاز در یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 37 را به محل حادثه در مسعودیه، میدان شیرازی، ده متری محمدی اعزام کرد.

محمد مونسان (رئیس ایستگاه 37) در این باره اظهار داشت: هنگام رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه طبقه دوم یک ساختمان 3 طبقه بر اثر نشت گاز شهری در آشپزخانه دچار انفجار شده و پنجره‌های طبقه دوم نیز تخریب و شیشه‌های شکسته آن در بیرون از منزل مسکونی دیده می‌شد. همچنین زن و شوهر مسن صاحب خانه نیز به شدت دچار سوختگی شده بودند.

وی افزود: آتش‌نشانان بی درنگ با ایمن‌سازی محل و قطع گاز و برق منزل و تحویل مصدومین به عوامل اورژانس و همچنین دادن تذکرات ایمنی به ساکنان ساختمان به عملیات خود پایان دادند.

انفجار گاز در آشپرخانه

زخمی شدن 4 دانشجو در تصادف شدید

همچنین در حادثه دیگری در اثر برخورد مینی‌بوس سرویس دانشجویی با کامیونت حامل شن در بزرگراه بابایی، 5 نفر مصدوم شدند.

درباره این حادثه که در شرق به غرب بزرگراه بابایی، بعد از خروجی خیابان هنگام رخ داد غلامحسین عجبی (رئیس ایستگاه 36) گفت: در زمان رسیدن نیروهای عملیات، یک دستگاه مینی بوس بنز بشدت با قسمت عقب یک کامیونت حامل شن برخورد و جلوی مینی‌بوس نیز در زیر قسمت بار گیر کرده بود.

تصادف شدید مینی بوس

وی افزود: شدت برخورد به حدی بود که شیشه جلوی مینی‌بوس کاملا شکسته و فرمان این خودروی مسافربری نیز از حالت اولیه خارج شده بود که آتش‌نشانان بلافاصله با ابزار ویژه، راننده 31 ساله بنام (احمد- الف) را که به شدت آسیب دیده بود از مینی‌بوس خارج و به آمبولانس اورژانس منتقل کردند.

عجبی گفت: نجاتگران آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل حادثه، 4 سرنشین مصدوم مینی‌بوس به نام‌های (بتول- ت) 70 ساله، (سمیرا- و) 22 ساله، (حمید- و) 26 ساله و (مهدی- و) 52 ساله را برای مداوا به عوامل اورژانس سپردند.

واژگونی پراید در سبلان

آتش‌نشانی تهران اعلام کرد: برخورد دو دستگاه خودروی سواری با یکدیگر در خیابان سبلان یک مصدوم بر جای گذاشت.

 

واژگونی خودروی پراید

هادی میر افضلی (معاون منطقه یک عملیات) در این باره اظهار داشت: این حادثه در خیابان سبلان شمالی، نرسیده به میدان سبلان رخ داد که در آن برخورد دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر منجر به واژگون شدن یک خودرو و جاری شدن بنزین بر سطح خیابان شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل و جلوگیری از شعله‌وری خودروها، با استفاده از جرثقیل، خودروی واژگون را به حالت اولیه درآورده و به مکان امن منتقل کردند و شخص مصدوم را نیز به امدادگران اورژانس سپردند.

کد خبر 189260
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز