چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۰۶:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف بر اثر انفجار در خودروی خود ترور شد و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انفجار تهران

به گزارش خبرنگار مهر، یک دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف در بر اثر انفجار بمب مغاطیسی که روی در خودرو چسبیده شده بود به شهادت رسید.

محمد شریف خانی - مدیرروابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با خبرنگار مهر، با تایید این خبر گفت: مصطفی احمدی روشن دانش آموخته سال 77 رشته شیمی دانشگاه صنعتی شریف صبح امروز به شهادت رسید.

انفجار خودروی این فارغ التحصیل شریف در میدان کتابی خیابان گل نبی رخ داده است.

دکتر احمدی روشن بر خلاف برخی خبرها ارتباطی با دانشگاه علامه طباطبایی نداشته است.

به گزارش مهر، دو سال پیش در چنین روزهایی دکتر مسعود علی محمدی استاد فیزیک دانشگاه تهران نیز به دست عوامل استکبار به شهادت رسید.

جزییاتی از سوابق علمی شهید احمدی‌روشن

همچنین خبرگزاری فارس به نقل از یکی از همکاران شهید احمدی‌روشن نوشت: مصطفی احمدی‌روشن‌ ورودی سال 77 مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف بوده ‌که در سال 81-82 از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است.

سیدعباس موسوی از همکاران مصطفی احمدی‌روشن‌ افزود: وی متأهل بوده و همسر وی نیز دانشجوی شیمی کارشناسی ارشد دانشگاه شریف است.

موسوی درباره پروژه مشترک خود با شهید احمدی روشن یادآور شد: شهید احمدی روشن در یک پروژه مشترک در خصوص ساخت غشا‌های پلیمری برای جداسازی گاز فعالیت می‌کرده است و در آن زمان بنده دانشجوی کارشناسی ارشد بودم که آقای احمدی‌روشن نیز به عنوان دانشجوی کارشناسی رشته نفت با بنده و آقای روستاآزاد همکاری می‌کرد.

کد خبر 156922

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز