همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین در اجتماع هزاران نفری بسیجیان خراسان جنوبی گفت: کشور نیازمند رییس جمهوری است که بتواند از ظرفیت‌های عظیم بسیج مردمی برای پیشرفت کشور و حل مشکلات استفاده کند.

محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در اجتماع هزاران نفر از بسیجیان استان خراسان جنوبی گفت: رییس جمهور توانمند کسی است که بتواند ظرفیت های کشور را بشناسد و به جای اتکاء به بیگانگان، از ظرفیت های ملی و محلی خودمان استفاده کند.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار نقدی با اشاره به نقش بی بدیل بسیج در دفاع مقدس بیان کرد: امام خامنه ای فرمودند «اگر بسیج نبود سرنوشت جنگ تغییر می کرد» چرا که بسیج توده میلیونی مردم است که حاضرند برای انقلاب ایثار و جانفشانی کنند.

وی تاکید مقام معظم ولایت را به مسئولین در سفر کرمانشاه مبنی بر استفاده از مردم در عرصه های مختلف یادآور شد و ادامه داد: کشور نیازمند رییس جمهوری است که بتواند از این ظرفیت های عظیم بسیج مردمی برای پیشرفت کشور و حل مشکلات استفاده کند.

وی بسیج را «مردم سازمان یافته» دانست و افزود: متاسفانه جر موارد معدود و خیلی اندک، دولت ها توفیق استفاده از بسیج را نداشته اند در حالی که هر جا بسیج به میدان آمده است موفقیت های شگرفی رقم خورده است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج گفت: دولت ها، مردمی کردن کارها را صرفا در خصوصی سازی به معنای استفاده از ظرفیت های سرمایه داران می بینند حال آنکه توده های عظیم مردم می توانند به موازات استفاده از ظرفیت های صاحبان ثروت در اقتصاد نقش داشته باشند.

وی بهره گیری از ظرفیت مردم را برای خروج از اقتصاد دولتی ضروری خواند و اظهار داشت: به جز زمان جنگ، متاسفانه دولت ها، ظرفیت بی منتهای مردمی را نادیده گرفتند و نتوانستند در آبادانی کشور از مردم استفاده لازم و کافی بنمایند.

سردار نقدی در پایان با یادآوری فرمایش امام خامنه ای در خراسان شمالی مبنی بر «بسیج کلید طلایی بسیاری از مشکلات آینده نظام است» خاطر نشان کرد: ما امروز نیاز به رییس جمهوری داریم که بسیج و بسجیان را بشناسد، نیروهایی از تماما اقشار جامعه که بدون مزد و منت و چشمداشت مادی حاضرند برای رضایت خدا و ولی امر در هر عرصه و میدانی که نیاز انقلاب باشد به پیشرفت کشور کمک کنند.

کد خبر 216882
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز