دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۷:۱۲
۰ نفر

گروه حوادث: مرد جوان که بعد از ارتکاب یک قتل قصد داشت با تغییر چهره از تعقیب پلیس فرار کند سرانجام بعد از 10 ماه دستگیر شد.

مرد جوان در بازجویی‌های اولیه گفت در این مدت حتی یک روز هم عذاب وجدان رهایم نمی‌کرد.

ساعت 20 و 20 دقیقه بیستم تیرماه گذشته، با گزارش یک نزاع خونین در نزدیک بوستان سه‌دختران شهرری، ماموران کلانتری 172 «عبدالعظیم(ع)» به سرعت خود را به محل رسانده و به بازجویی از شاهدان دست زدند.

با حضور ماموران در صحنه جنایت مشخص شد در جریان این درگیری خونین، جوانی به نام مهدی با ضربه چاقو از پای درآمده است و ضارب که جوان 18ساله‌ای بوده،  پس از وقوع جنایت از محل گریخته است.

با آغاز بررسی‌های قضایی برای دستگیری مرد جوان، قاضی دانشور بازپرس هفتم دادسرای شهرری، دستور ردیابی مرد جوان را صادر کرد و به این ترتیب تحقیقات کارآگاهان اداره دهم آگاهی (ویژه قتل) برای یافتن این متهم 18 ساله آغاز شد.

10 ماه فرار با چهره‌ای جدید

سرهنگ حسین خوئینی معاون آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: در حالی که تصاویر مرد جوان در اختیار پلیس گشت قرار گرفته بود، کارآگاهان پلیس جنایی به مدت 10 ماه  تمامی پاتوق‌ها و مخفیگاه‌های احتمالی مرد جوان را تحت نظر قرار دادند تا این‌که مدتی قبل، از طریق منابع خبری خود سرنخ‌هایی از این متهم که تغییر چهره داده بود در بومهن به دست آورده و شنبه گذشته مرد جوان را دستگیر کردند.

جوان 18 ساله که تصور نمی‌کرد با تغییر چهره‌ای که داده  از سوی پلیس جنایی  شناسایی شود، در بازجویی‌های اولیه با اعتراف به قتل درباره انگیزه‌اش گفت: آن روز به همراه نامزدم به بوستان رفته بودیم که 2 برادر نامزدم و دوستشان به بوستان آمده و وقتی مرا دیدند با یکدیگر درگیر شدیم که در بین نزاع مهدی با ضربه چاقو از پای درآمد و من از ترس فرار کردم.

مرد جوان در بازجویی‌های پلیسی گفت: بعد از فرار حتی یک روز هم آرام و قرار نداشتم، کابوس جنایت نمی‌گذاشت راحت باشم، ولی ترس از مجازات نمی‌گذاشت خودم را تسلیم پلیس کنم، به همین خاطر تغییر چهره دادم و سعی کردم زندگی جدیدی را شروع کنم، اما سرانجام دستگیر شدم.

کد خبر 21426

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز