همشهری آنلاین: رئیس جمهوری روسیه در تماسی تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد روسیه دیگر حمله این رژیم به سوریه را تحمل نخواهد کرد و به آن پاسخ خواهد داد.

putin

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت صهیونیستی "دبکا فایل" که از منابع نزدیک به سرویس های اطلاعاتی این رژیم است در مطلبی به تبعات بد حمله هوایی اخیر جنگنده‌های این رژیم به سوریه پرداخت.

بنا بر این منبع صهیونیستی در حالی که "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در چین به سر می برد، "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه در تماسی تلفنی با وی ضمن محکوم کردن حمله جنگنده های این رژیم به سوریه در هشداری شدید اللحن به وی گفته است ما حمله دیگری به سوریه را تحمل نخواهیم کرد و به هر حمله ای پاسخ خواهیم داد.

رئیس جمهور روسیه بدون اشاره به چگونگی پاسخ روسیه به حمله احتمالی دیگر رژیم اسرائیل گفت: دستور داده است در ارسال تجهیزات نظامی پیشرفته به سوریه تسریع شود.

این رسانه صهیونیستی مدعی شده که احتمالا روسیه قصد دارد سیستم ضد هوایی بسیار پیشرفته S300 و موشک های اسکندر9K720 را که قابلیت حمل کلاهک هسته ای دارد را در اختیار سوریه قرار دهد.

پوتین در این تماس تلفنی گفته است به آمریکا، اسرائیل، ناتو و هیچ قدرت منطقه ای اجازه نخواهد داد تا دولت سوریه را سرنگون کند.

کد خبر 213046
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز