همشهری آنلاین: مجلس نمایندگان اردن روزدوشنبه با صدور بیانیه ای اقدام تجاوزکارانه اخیر رژیم صهیونیستی علیه سوریه را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، در این بیانیه آمده است: پارلمان اردن با نگرانی و اهتمام بسیار پیامدهای تجاوز ددمنشانه جنگنده های رژیم صهیونیستی علیه برخی مناطق کشور برادر سوریه را دنبال می کند.

این بیانیه می افزاید: اعضای مجلس نمایندگان اردن این تجاوز آشکار بر ضد سوریه را محکوم کرده و آن را نقض خطرناک تمامیت ارضی سوریه می داند.

در این بیانیه آمده است: این تجاوز بر وخامت و پیچیدگی اوضاع در سوریه خواهد افزود و تمام منطقه را دستخوش افزایش آشوب و ناامنی و بی ثباتی خواهد کرد.

در این بیانیه خاطرنشان شده است : این تجاوز ،مخالف آشکار با تمامی معاهده ها و قوانین بین الملل است .

در بیانیه تاکید شد: جامعه بین الملل باید به مسوولیت خود در قبال تجاوزات ددمنشانه تل آویو عمل کند و به اقدامات تجاوزکارانه رزیم صهیونیسیتی علیه کشور و ملت سوریه پایان دهد.

مجلس اردن در بیانیه خود از تمامی کشورهای عربی خواست تا از طریق اتحادیه عرب و اتحادیه پارلمانهای عربی فوری وارد عمل شده و به این وضع پایان دهند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه مرکز پژوهش های علمی در جمرایا در حومه دمشق را بمباران کردند.

سوریه با تاکید بر این که تمامی گزینه ها برای پاسخگویی به تجاوز رژیم صهیونیستی قابل بررسی است، اعلام کرد که سوریه از تمامی شیوه ها، ابزارها و امکانات برای پاسخگویی به این حمله بهره خواهد گرفت .

کد خبر 212816
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز