همشهری آنلاین: خبرگزاری آمریکایی یونایتدپرس اینترنشنال اعلام کرد که یک وزیر اسراییلی گنبد آهنین ر‍ژیم صهیونیستی را ناتوان از مقابله با صدها موشکی که روزانه ممکن است به سوی سرزمین های اشغالی فلسطین شلیک می شود، خواند.

گنبدآهنین صهیونیست‌ها

تاین گزارش می‌افزاید، 'گلعاد اردان' وزیر پشتیبانی جبهه داخلی اعلام کرد که سیستم گنبد آهنین که برای مقابله با موشک های دوربرد طراحی شده، نمی تواند جلوگیری صدها موشک کوتاه بردی را که روزانه ممکن است به فلسطین اشغالی شلیک می شود، بگیرد.

اردان در مذاکرات دولت در چارچوب آمادگی برای 'هفته ملی وضعیت اضطراری' گفت: سیستم گنبد آهنین برای دفاع از شهروندان اسراییلی در مقابل موشک هایی که از غزه شلیک می شود، نصب شده ولی قادر به دفاع از مردم در برابر صدها موشکی که روزانه به این مناطق شلیک می شود نمی باشد.

وی اظهار داشت: در صورت وقوع جنگ بین اسراییل و حزب الله باید شهروندان را به بهترین شکل ممکن هم از نظر آمادگی شخصی و هم از نظر پشتیبانی آماده کنیم.

اردان افزود: سناریوی مرکزی که آماده مقابله با آن هستیم بر مبنای شلیک موشک های دور برد با هدف ایجاد آشوب در جبهه داخلی و نگرانی برای مردم است.

این مقام ر‍ژیم صهیونیستی گفت: بیشتر کارمندان باید درک کنند که در جنگ آینده موشک های زیادی به جبهه داخلی شلیک خواهد شد و آنان نمی توانند همراه خانواده و فرزندانشان با امنیت در خانه ها و یا پناهگاه ها بمانند و مجبور خواهند بود به محل کار آمده و فعالیت های روزانه را انجام دهند.

کد خبر 214123
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز