همشهری آنلاین: آیت الله شیخ جواد فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه اگر شورای نگهبان دو دوره قبل در انتخابات ریاست جمهوری به وظیفه خود درست عمل می کرد وضعیت کشور اینگونه نبود. گفت: عده ای تلاش می کنند تا نقش مراجع و روحانیت را در امور کشور را کمرنگ کنند.

شیخ جواد فاضل لنکرانی

دکتر علی لاریجانی صبح دیروز جمعه(۲۳ فروردین) با آیت الله شیخ جواد فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ملاقات کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، آیت الله فاضل لنکرانی در این دیدار گفت: اگر ما مطلبی درباره شما می گوییم بر حسب وظیفه است و حقیقتاً به شما اعتقاد داریم.

وی ادامه داد: باید حادثه روز ۲۲ بهمن شهر قم پیگیری شود و مردم به طور دقیق در جریان این حادثه قرار بگیرند.

وی درباره شرایط فعلی کشور تصریح کرد: اگر شورای نگهبان دو دوره قبل در انتخابات ریاست جمهوری به وظیفه خود درست عمل می کرد وضعیت کشور اینگونه نبود.

آیت الله فاضل لنکرانی یادآور شد: اکنون شاهد هستیم عده ای تلاش می کنند تا نقش مراجع و روحانیت را در امور کشور به بهانه اینکه برای حفظ شأن روحانیت نباید آنها در امور سیاسی نظر دهند کمرنگ کنند و می گویند مراجع ساکت باشند در حالی که روحانیت به ویژه مراجع عالیقدر همواره در رأس قرار دارند و همیشه در کنار مردم بوده و صدای آنها بوده اند.

در این دیدار دکتر لاریجانی از مواضع آیت الله فاضل لنکرانی درباره حادثه روز ۲۲ بهمن شهر مقدس قم تشکر کرد و درباره شرایط کشور از ابعاد مختلف توضیحاتی را بیان کرد.

کد خبر 208880
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز