همشهری آنلاین: از سوی جمعیت هلال احمر با همه جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر برای دیدار با رئیس جمهور تماس گرفته شده و تاکنون 850 نفر برای شرکت در این برنامه در ورزشگاه آزادی اعلام آمادگی کرده‌اند.

علیرضا حاجی ظهیری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه از سوی جمعیت هلال احمر با همه جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر برای دیدار با رئیس جمهور تماس گرفته شده و تا کنون حدود ۸۵۰ نفر در قم برای این موضوع ثبت نام کرده‌اند، گفت: زمان دیدار روز پنج شنبه و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ و در ورزشگاه یک صد هزار نفری آزادی تهران خواهد بود.

علیرضا حاجی ظهیری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم به ایلنا در قم در خصوص فراخوان جمعیت هلال احمر قم به اعضای خود برای دیدار با رئیس جمهور و جزئیات آن اظهار داشت: دیدا با رئیس جمهور محترم با همه سازمان‌هایی است که دست اندرکار تسهیلات نوروزی بودند و جمعیت هلال احمر هم به عنوان یکی از دستگاه‌های خدمتگذار در این زمینه در این دیدار حضور دارند.

وی افزود: زمان ثبت نام از اعضای جمعیت هلال احمر تا آخر وقت اداری امروز است و به همین منظور از سوی جمعیت هلال احمر با همه جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر تماس گرفته شد و نسبت به این موضوع اطلاع رسانی‌های لازم صورت گرفته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: تا کنون از میان داوطلبان جمعیت هلال احمر قم، حدود ۸۵۰نفر ثبت نام کرده‌اند.

حاجی ظهیری در مورد زمان دقیق دیدار با رئیس جمهور گفت: زمان دیدار روز پنج شنبه و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ و در ورزشگاه یک صد هزار نفری آزادی تهران خواهد بود.

کد خبر 209187
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز