همشهری آنلاین: یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی گفت که "سیدمحمد خاتمی" تنها کسی است که اصلاح‌طلبان روی او اجماع دارند.

علیرضا تابش

محمدرضا تابش با بیان اینکه هنوز حضور یا عدم حضور خاتمی به عنوان کاندیدای انتخاب ریاست‌جمهوری قطعی نشده است، اظهار کرد: ما معتقدیم نه صددرصد به خاطر نقاط قوت دولت خاتمی چرا که ضعف‌هایی هم داشته بلکه به واسطه عملکرد بخشی از اصولگرایان، مردم در حال حاضر طالب تغییر و تحول هستند و خاطره خوش آنها از دوران ریاست‌جمهوری خاتمی باعث اقبال بیشتر مردم به وی می‌شود.

وی که با ایسنا گفتگو کرده است، افزود: نه تنها ما اصلاح‌طلبان به رای‌آوری خاتمی در صورت حضور وی در انتخابات خوشبین هستیم بلکه بسیاری از دوستان اصولگرای ما هم می‌گویند او تنها کسی است که اقبال عمومی در داخل کشور به وی وجود دارد، ضمن این‌که حضور وی باعث می‌شود نگاه مثبتی از بیرون به تحولات کشور وجود داشته باشد.

تابش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید تصریح کرد: نامگذاری سال جدید نشات گرفته از واقعیت‌هایی است که در جامعه امروز ایرانی وجود دارد اما نحوه پیاده شدن راهبرد رهبری هم بسیار مهم است و لازم است هر چه زودتر دست‌اندرکاران ذیربط به صورت شفاف مواضع‌شان را اعلام کنند و بگویند که چطور می‌خواهند بیانات رهبری و راهبرد و استراتژی که ایشان مشخص کرده‌اند را پیاده کنند چرا که این امر به تصمیم‌گیری‌ها کمک می‌کند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس با بیان اینکه تحرک اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو بستگی زیادی به رویکرد حاکمیت دارد، گفت: آمدن یا نیامدن خاتمی در عرصه انتخابات هم بسیار به این موضوع مرتبط است البته او در وهله اول مشارکت بیشتر مردم و همچنین برون‌رفت از این اوضاع و احوال را مورد توجه قرار می‌دهد.

کد خبر 208138
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز