مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه دولت اصلا شعار انتخاباتی ندارد، گفت: دولت باید فضای کشور برای اجرا آنقدر که دستش است، سالم نگه دارد لذا همیشه دست دولت نیست و همواره دولت باید تلاش کند هیچ شائبه‌ای پیش نیاید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،"اسفندیار رحیم مشایی" در مورد کاندیداتوری برخی افراد در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری اظهار داشت: من از تمامی کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند به کشور خدمت کنند برای حضور در این عرصه دعوت می‌کنم.

وی افزود: حضور هرچه بیشتر این افراد در انتخابات ریاست‌جمهوری موجب می‌شود مردم را با سلیقه‌های مختلف جذب کنند لذا ما نیازمند یک انتخابات پرشکوه هستیم تا به دنیا نشان دهیم مردمی متحد و همدل هستیم.

خلاصه صحبت‌های مشایی رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد و مشاور رئیس جمهور را در ادامه بخوانید:

  • همه سلیقه‌های سیاسی موجود در کشور باید در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری حضوری فعال داشته باشند.
  • مشایی با اشاره به کاندیداتوری برخی افراد در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: این مسئولیت، مسئولیت بسیار سنگینی است زیرا اینجا میدان نمایندگی ملت بزرگی به نام ایران است که این کار  کاری بسیار سخت و دشواری است لذا امیدوارم تمام کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند به ملت و مردم خدمت کنند حضور پیدا کنند.
  • شعار "زنده باد بهار" شعار انتخاباتی دولت نیست. بارها گفته‌ام زنده باد بهار شعار انتخاباتی دولت و کاندیدای دولت نیست لذا شما اگر به سخنرانی‌های رئیس‌جمهور در سازمان ملل و یک سال پیش نگاه کنید متوجه این حرف من خواهید شد.
  • دولت اصلا شعار انتخاباتی ندارد. دولت همچنان بر سرکار و در حال فعالیت است، لذا علاقه‌مند نیست فضای کشور فضای انتخاباتی شود و دلیلی هم ندارد که وارد این جریانات شود.
  • کسانی که مدعی هستند که می‌توانند خدمت کنند باید بیایند و تنور انتخابات را گرم کنند. دولت بنا ندارد در فعالیت‌های انتخابات ورود پیدا کند چون این موضوع به نفع روند خدمتگزاری دولت که همچنان توصیه همه مسئولان در همه سطوح بوده است، نیست.
  • دولت در عرصه انتخابات مسئولیت مهم و سنگینی را برعهده دارد. دولت باید فضای کشور برای اجرا آن‌قدر که دستش است، سالم نگه دارد، لذا همیشه دست دولت نیست و همواره دولت باید تلاش کند هیچ شائبه‌ای پیش نیاید.
  • دولت اجرای انتخابات را با قدرت و در نهایت سلامت به‌پیش خواهد برد.
  •  «من قول می‌دهم از شناختی که از آقای رئیس جمهور دارم و همچنین تأکیداتی که رئیس‌جمهور در دولت و جلسات دیگر دیدم، تأکید دارند که با هر تخلفی در هر سطحی برخورد جدی شود».
کد خبر 207702

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز