همشهری آنلاین: دبیر ائتلاف اکثریت اصولگرایان از نشست کاندیداهای این ائتلاف در پیش از ظهر شنبه 17 فروردین ماه با حضور آل اسحاق، محمدحسن ابوترابی، محمدرضا باهنر، مصطفی پورمحمدی و منوچهر متکی خبر داد.

فارس نوشت: حجت‌السلام موسی‌پور، دبیر ائتلاف اکثریت اصولگرایان با اعلام این خبر گفت: نامزدهای ائتلاف برای انتخابات ریاست جمهوری به دنبال انجام تکلیف خود در این مقطع حساس از تاریخ جمهوری اسلامی هستند و از این رو ضمن تأکید بر شایستگی‌های هر یک، مهمترین رویکرد را در وحدت یافته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تأکید بر تقویت وحدت و همگرایی در جریان اصولگرایی و ارزیابی راهکارهای نیل به آن یکی از محورهای اصلی جلسه شنبه 17 فروردین ماه پنج کاندیدای ائتلاف اکثریت اصولگرایان بود.

موسی‌پور از تأکید بر رعایت تقوای انتخاباتی و تعامل و گفتگو با دیگر مجموعه‌های اصولگرا را دو محور دیگر این جلسه اعلام کرد و گفت: این ائتلاف تلاش خواهد کرد تا الگویی از تعامل سازنده درون گفتمانی و نیز رقابت اخلاقی با دیگر گفتمان‌ها را به نمایش بگذارد.

دبیر ائتلاف اکثریت اصولگرایان محور اصلی مطرح شده در جلسه پنج نامزد عضو این ائتلاف را حضور گسترده و پرشور برای تحقق حماسه سیاسی عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم به عنوان یکی از اضلاع رقابت انتخابات آتی بتوانیم با معرفی نامزد اصلح سهم خویش در تحقق حماسه سیاسی و در پی آن حماسه اقتصادی را ایفا نماییم.

کد خبر 207595
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز