همشهری آنلاین: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: ما بسیجی هستیم و از اصولگرایی حمایت می‌کنیم. البته اصولگرایی با اصولگرایان تفاوت دارد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی در نشست کارکنان ستاد سازمان بسیج مستضعفین با بیان این مطلب افزود: اصولگرایی اعتقاد و التزام عملی به اسلام، قانون اساسی، آرمان‌های امام (ره)، شهدا و التزام عملی به ولایت فقیه است.

تویسرکانی با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج گفت: بسیج مانند همیشه نه تنها در ایجاد حماسه باید بیشترین تأثیر را داشته باشد بلکه در جریان‌سازی نیز باید مؤثر عمل کند.

وی با بیان این که بار سنگین حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بر دوش بسیج و بسیجیان است، خاطرنشان کرد: بسیج در حماسه سیاسی باید محور باشد.

تویسرکانی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 92، افزود: اینکه دشمنان از بسیج انتظار خنثی بودن داشته باشند و حتی برخی در داخل نیز به آن نیز دامن بزنند، خیانت به امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و انقلاب است.

وی با تأکید بر عزم راسخ بسیجیان برای ایفای نقش مؤثر در عرصه سیاسی پیش روی گفت: بسیج به هیچ وجه وارد مصداق نشده و نخواهد شد و فقط گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب را تبیین می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: اگر چارچوب‌های بیان شده از سوی ولایت را نظیر «داشتن قوت‌های دولت فعلی و عدم ضعف‌های آن» را بدون حب و بغض تبیین کنیم، یعنی بتوان جلوی افراط و تفریط سیاسی را گرفت؛ آن وقت زمینه انتخاب اصلح توسط مردم فراهم می‌شود.

کد خبر 207597
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز