همشهری آنلاین: نماینده مردم لنگرود در مجلس اعلام کرد که تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شورایی تحت عنوان شورای راهبردی برای حمایت از ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان یا ائتلاف پیشرفت تشکیل دادند.

به گزارش فارس، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: در ایام تعطیلات نوروز تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شورایی تحت عنوان شورای راهبردی تشکیل دادند. این شورا دو هدف را دنبال می‌کند؛ اولین هدف آن افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات 92 و تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه حماسه سیاسی است. دومین هدف این شورای راهبردی تقویت گفتمان ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان (ائتلاف پیشرفت) است.

لاهوتی اظهار داشت: قرار است اعضای این شورا از نامزد نهایی ائتلاف پیشرفت و این ائتلاف حمایت کنند. در حال حاضر بیش از 20 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عضو این شورا هستند که نادر قاضی‌پور، محمد دامادی، عزیز اکبریان، عزت‌الله یوسفیان ملا و مقداد نجف‌نژاد از جمله سایر اعضای این شورای راهبردی هستند.

بر طبق این گزارش، «عوض حیدر‌پور» نماینده مردم شهرضا رئیس این شورای راهبردی، «مهرداد لاهوتی» سخنگوی شورا و «حسن تأمینی» نماینده مردم رشت دبیر این شورا است.

کد خبر 207756
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز