همشهری آنلاین: عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به جزئیات دیروز دیدار نمایندگان با آیت الله هاشمی رفسنجانی که بخشی از خبر آن تکذیب شد، گفت: صداقت خمیر مایه سیاست علوی است که باید ملاک قرار گیرد.

کمال الدین پیرموذن با اشاره به جزئیات دیروز دیدار نمایندگان با آیت الله هاشمی رفسنجانی که بخشی از آن تکذیب شد، گفت: دیروز من به اتفاق آقایان تابش،پزشکیان،مطهری، پورفاطمی، امیری و سنایی برای تبریک سال نو نزد آقای رفسنجانی رفتیم.

به گزارش همشهری آنلاین، نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی که با خبرگزاری خانه ملت گفتگو کرده است با اشاره به اظهارات تابش در این دیدار ادامه داد: تابش در اظهاراتش به نامگذاری سال جاری مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره و بر ضرورت شرکت همه سلایق سیاسی در انتخابات با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم توضیح داد: در جلسه دیروز که با حضور آحاد مردم برگزار شده بود، یک شخص روحانی از آیت الله رفسنجانی خواست که وضعیت کاندیداتوری خود در انتخابات را مشخص کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه آیت الله رفسنجانی در پاسخ به آن روحانی دو موضوع را مطرح کرد، ادامه داد: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نکته اول، حل مسائل اقتصادی را با توجه به مطالبات مردم از دولت، بانکها و پیمانکاران زمانبر دانست و در نکته دوم نیز با اشاره به حماسه سیاسی خصوصا انتخابات،اعلام کرد که پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب اعلام نظر می کند.

پیرموذن با تاکید بر اینکه صداقت در سیاست را از امام راحل و رهبر معظم انقلاب یاد گرفتم گفت: آنچه در دیدار دیروز اتفاق افتاد را با خبرنگاران مطرح کردم اما آقای رفسنجانی و دفتر وی تکذیب کرد.


کد خبر 207892
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز