همشهری آنلاین: معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین از برگزاری آخرین مرحله رزمایش بیت‌المقدس بسیج در آذربایجان غربی خبر داد.

نصرت‌الله سیف

به گزارش گایسنا، سرهنگ نصرت‌الله سیف گفت: سی و دومین و آخرین دور از رزمایش‌های الی بیت‌المقدس توسط گردانهای بسیج و با رمز یا محمد رسول‌الله(ص) از فردا به مدت دو روز در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش در ادامه سلسله ‌رزمایش‌های سازمان بسیج در قالب گردانهای بیت‌المقدس اجرا و علاوه بر گردانهای بیت‌المقدس به عنوان یگانهای رزمی سازمان بسیج، گردانهای عاشورا و گردانهای الزهرا نیز به عنوان احتیاط مشارکت دارند.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: این رزمایش با هدف بالا بردن قدرت نرم، نیمه‌سخت و سخت برای مقابله با تهدیدات از سوی دشمن انجام می‌شود.

سرهنگ سیف با اشاره به تغییر زمان برگزاری این رزمایش گفت: بنا بود این رزمایش در سال 91 برگزار شود که به دلیل زلزله استان آذربایجان شرقی و کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان این استان، برگزاری رزمایش به تأخیر افتاد و در پایان هفته جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک طی مراسمی از عوامل برگزاری رزمایش‌های الی بیت‌المقدس در استانهای مختلف تجلیل می‌شود و رزمایش‌های سال 91 مورد تجزیه و‌ تحلیل قرار خواهد گرفت و همچنین رزمایش‌های سال 92 با توان سه برابری نسبت به سال 91 برگزار می‌شود که تاریخ برگزاری این دور از رزمایش‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 210894
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز