همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر جنگی شرایط و ملزومات خاص خودش را دارد و بسیجی ها میدان دار عرصه هایی مانند سنگر مجازی باشند.

سردار نقدی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هر جنگی شرایط و ملزومات خاص خودش را دارد، اظهار داشت: یک روزی جنگ ما نظامی بوده و امروز هم جنگ ما در فضاهای فرهنگی و سیاسی است و باید در این زمینه ها فعالتر شویم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت فضای مجازی و کارهای فرهنگی، تصریح کرد: بسیجی ها میدان دار عرصه هایی مانند سنگر مجازی باشند.

وی با اشاره به اینکه حضرت عیسی (ع) از زنده کردن مردگان در دورانی که پزشکی و سلامت مسئله روز مردم بود استفاده کرد، گفت: حضرت موسی (ع) نیز در زمانی که سحر و جادو موضوع روز جامعه بود، از پرتاب عصا و تبدیل آن به مار و اژدها استفاده می کرد.

نقدی با تأکید بر اینکه برای توسعه هر فرهنگی باید از ابزار روز آن استفاده کرد، تصریح کرد: امروزه هم فضای مجازی ابزار روز انتقال فرهنگ، سیاست و اندیشه است و برای انجام هرکاری باید حتماً از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

کد خبر 207280
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز