همشهری آنلاین: فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: لازم است در کشورهای علاقمند به انقلاب اسلامی، برای انجام فعالیت‌های بسیج توسط مردم همان کشورها اهدافی را تعریف و سازماندهی کنیم.

امیر میقاتی

امیر احمد میقانی فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) طی گفتگویی پیرامون فعالیت‌های سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج در همه عرصه‌ها، اقشار و ابعاد، فعالیت‌های بسیار گسترده ای در تمامی مولفه های قدرت ملی دارد و از آنجا که دفاع ما یک دفاع همه جانبه است و همه مولفه‌های قدرت ملی را شامل می شود، نشان دهنده وزن و حجم گسترده نقش بسیج در دفاع همه جانبه است که بسیج آن را دنبال می کند.

به گزارش فارس، وی به مراحل پنج گانه انقلاب از منظر امام خامنه‌ای اشاره کرد و افزود: بسیج در سطح منطقه هم الگو بوده ولی در این زمینه کم کار شده است چون علاوه بر حضور بسیج در سطح ملی باید بسیج در سطح انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی نیز نقش آفرین باشد.

فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) نقش مهم بسیج در نظام جمهوری اسلامی و منطقه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: لازم است در کشورهای علاقمند به انقلاب اسلامی، برای انجام فعالیت های بسیج توسط مردم همان کشورها اهدافی را تعریف و سازماندهی کنیم تا با گسترش این فعالیت ها، بسیج صد میلیونی در افق چشم انداز 1404 شکل بگیرد.

 

کد خبر 197099
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز