همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی ضمن تقدیر از مردم استان خوزستان به پاس میزبانی راهیان نور، تاکید کرد: امیدوارم از مسیر این گردشگری معنوی علاوه بر رشد و تعالی زائران و مجاوران عزیز، پیشرفت روزافزون منطقه را شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین پس از برگزاری اردوهای راهیان نور در نوروز 92 با صدور پیامی از میزبانی صمیمانه مردم خونگرم خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ولایتمدار و مقاوم خوزستان

همانطور که به خاطر دارید هشت سال جنگ نابرابر دنیای استکبار با تمام تجهیزات علیه ملّت تازه پیروز کشورمان در برابر طاغوت منحوس پهلوی؛ ظلم بزرگ و فراموش نشدنی است که شرق و غرب به پشتوانه شیطان بزرگ و صهیونیسم بین‌الملل روا داشته و 220 هزار شهید و میلیون‌ها جانباز سرافراز و آزادگان غیور و ایثارگران دلاور، سند مقاومت امّتی ولایت مدار است که با اتکال به حضرت حق جلت عظمته و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و معرفتی سرشار از عشق به امام امّت توانست هیمنه پوشالین شیطان و دست نشاندگانش را به خاک مذلت و نابودی بکشاند.

اینک در تداوم دفاع مقدس، دشمنان قسم خورده نظام که در باتلاق ورشکستگی دست و پا می زنند، بستر جنگ را به عرصه فرهنگی و اقتصادی و... کشانده اند و از هیچ فتنه و توطئه ای حتّی در عرصه ورزش و هنر نیز فروگذار نمی‌کنند تا شاید به خیال واهی خویش بتوانند شکست های پی در پی خود را جبران کنند امّا هدایت‌های داهیانه امام خامنه‌ای عزیز و بصیرت و هوشیاری امّت، دفتر شکست‌های آمریکا و ایادی جیره خوارش را قطور و قطورتر نمود.

در این میان آنچه در حفظ فضای انقلابی جامعه و احیای ارزش‌ها بیشتر از هر چیزی درخشید و زمینه مبارزه و کسب پیروزی های برجسته ملت ما را همواره هموار می‌نماید «یاد و خاطره شهیدان عزیز» است و «راهیان نور» اصلی ترین و جریان سازترین حرکتی است که مغناطیس وجود شهدا، مردم را از هر سن و قشر و قومیتی به سوی مقاتل و مشاهد متبرکشان می‌کشاند و قدمگاه آنان را چونان «زیارتگاهی مقدس» مطاف عاشقان می کند. و چه بسیار مردمانی که بازگشت روحی و معنوی شان به خدای متعال در همین «سرزمین‌های نور» رقم می‌خورد و به همگان ثابت می‌کند که «کارخانه انسان سازی جبهه ها» نه تنها تعطیل نگردیده که روز به روز بر محصولات معنوی اش افزوده می‌شود.

برای سنجش اثربخشی و کارآمدی این حرکت عظیم فرهنگی که ده‌ها ملیّت جهان را در بر گرفته کافی است نگاهی به رسانه‌های استکبار و اذناب ضّد انقلاب آنها بیاندازیم و شدت دشمنی آنان با این هجرت بزرگ را در نظر آوریم تا میزان اهمیت کار روشن‌تر شود.

بدون شک شما شیر زنان و دلاور مردان خوزستان که در دوران با شکوه پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی خوش درخشیده و پس از دوران دفاع مقدس تا امروز، با ولایت مداری خویش «وحدت» و «اتحاد» را تعریف عملی نموده‌اید نقش چشمگیری در تحقق این موفقیت داشته و دارید.

به پاس این نقش آفرینی صمیمانه که خوشبختانه نوروز امسال بدون کوچکترین حادثه ی سوء با حضور گسترده زائران به پایان رسید، صمیمانه ترین درودهای خود و خیل بسیجیان را به شما بزرگواران تقدیم می کنم و امیدوارم که با کمک هم بتوانیم برای سال پیش رو، برنامه‌های مفصل تر و با کیفیت بیشتری را برای زائران این سرزمین‌های الهی تدارک ببینیم و از مسیر این گردشگری معنوی علاوه بر رشد و تعالی زائران و مجاوران عزیز، پیشرفت روزافزون منطقه را شاهد باشیم.

برادر شما، محمد رضا نقدی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

کد خبر 207859
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز