همشهری آنلاین: ناطق نوری در پاسخ به اینکه در انتخابات آتی ریاست جمهوری از کدامیک از کاندیداهای حاضر حمایت می‌کند، گفت: اجازه دهید، موضعم را در این باره بعد از تائید صلاحیت کاندیداها به صورت شفاف بیان خواهم کرد.

مهر نیست: حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری در دیدار نوروزی با برخی مسئولان فعلی و گذشته، مدیران بانک‌ها، برخی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی، در تبیین دلایل عدم رغبت به کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تأکید کرده که شرایط برای آمدن و کاندیدا شدنش در این انتخابات مناسب و مهیا نیست.

در این دیدار برخی افراد حاضر با وجود اعلام چندباره ناطق نوری در ارتباط با عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آینده، از وی درخواست کردند که در انتخابات آتی کاندیدا شود که این درخواست بار دیگر با پاسخ منفی ناطق نوری مواجه شد.

حجت‌الاسلام ناطق نوری در پاسخ به این سئوال که در انتخابات آتی ریاست جمهوری از کدامیک از کاندیداهای حاضر حمایت می‌کند، نیز گفته است که اجازه دهید، موضعم را در این باره بعد از تائید صلاحیت کاندیداها به صورت شفاف بیان خواهم کرد.

کد خبر 208205
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز